חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

סוף לשוד קופות הצדקה בבתי הכנסת

 

צוות נוער תפס שני נערים שפרצו ל-13 בתי כנסת בתוך שלושה חודשים, נהגו לגנוב את קופות הצדקה ולבזבז על סרטים וג’אנק פוד

 

הגבאים בבתי הכנסת בשכונה בצפון העיר כבר לא ידעו את נפשם. 13 בתי כנסת נפרצו בשכונה בתוך שלושה חודשים בלבד. כל הפריצות נעשו בשעת לילה מאוחרת ובדרך פרימיטיבית ביותר. החשודים זרקו אבן ונפצו את החלון ממנו נכנסו פנימה. ההערכות הראשונות היו שמדובר בנערים שכן החלונות מהם נכנסו היו צרים מאוד. כמעט בכל המקרים נגנבו קופות צדקה וכספות קטנות ששימשו כ"קופה קטנה" בבית הכנסת. באחד המקרים המזעזעים, גילו באחד מבתי הכנסת שהפורצים עשו את צרכיהם במקום.

יש לציין כי במקביל לפריצות לבתי הכנסת, נפרץ גם מקלט ציבורי ממנו נגנבו שתי מערכות קריוקי ששימשו תנועת נוער לפעילות שוטפת.

צוות נוער של החברה לבטחון ומשטרה קיימו מארבים במשך שבוע שלם בשכונה, לאחר מאמץ ממושך ומידע ממודיע הגיע הצוות לשני נערים שהודו במעשים. מתשאול הנערים עולה כי את הכסף שגנבו הם בזבזו על ג'אנק פוד וסרטים בקולנוע. הנערים הועברו לטיפול המשטרה ומאז תפיסתם לא נרשמו אירועי פריצות בבתי כנסת בשכונה.

המצלמות העירוניות שוב מוכיחות עצמן.

אחד מתפקידי המצלמות העירוניות הוא למנוע אירוע לפני שהוא מתרחש. וכך היה בסוף השבוע. סיירת מצלמות במוקד העירוני הבחינה בשעת ערב בשלושה נערים יושבים יחד באחד הגנים הציבוריים בעיר. אחד מהם אחז סכין בידו והחל לשייף אותה על שולחן האבן.

צוות נוער הוקפץ למקום וברגע שהנער זיהה אותם מתקרבים, הוא השליך את הסכין. באמצעות המצלמות ניתן היה לשייך אליו את הסכין והנער עוכב במשטרה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות