חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

היכונו למופע רוק עם להקת ”היביגביז”

 

כ-2,000 תושבים הגיעו במוצאי שבת האחרונה לפארק ענבה ונהנו מערב מוזיקלי וסחוף במיוחד. ועכשיו היכונו ללהקת ה"היביג’יביז" במופע בלוז ורוקנרול תוסס  

 

כ-2,000 תושבים הגיעו במוצאי שבת האחרונה לפארק ענבה ונהנו מערב מוזיקלי וסחוף במיוחד כאשר במסגרת אירועי "לילות ענבה" הופיעו "איקי לוי והראסטה היברו מאן" שהביאו לפארק את קצב הרגאיי ועשו הרבה שמח.

הראסטות עלו על הבמה בפארק עם האנרגיות המיוחדות שלהם וסחפו את הקהל עם ביצועי רגאיי ייחודיים ומקפיצים לשירים מוכרים ואהובים וכמובן עם הלהיט המצליח שלהם "עורי ישראל". הרחבה שמול הבמה התמלאה במהירות בתושבים רבים שהחלו לרקוד ולקפוץ בקצב הרגאיי. 

את סדרת מופעי "לילות ענבה" אותה הפיקו אגף תרבות ואירועים כחלק מתוכנית אירועי הקיץ של העירייה, יחתמו בפארק ענבה חברי להקת ה"היביג’יביז" במופע בלוז ורוקנרול תוסס ואנרגטי בעקבות גדולי זמרי הבלוז ולהקות הרוק של שנות ה-60 וה-70. המופע שיתקיים במוצאי שבת 29.8 בשעה 21:30 יכלול משיריהם המוכרים של אלביס פרסלי, הרולינג סטונס, מאדי ווטרס, אריק קלפטון, בי בי קינג, לד זפלין, ספנסר דיוויס גרופ, צ’אק ברי, ג’רי לי לואיס, קרידנס קלירווטר רביבל ועוד רבים וטובים. באגף תרבות ואירועים הזמינו השבוע את תושבי העיר ליהנות מהופעה מקפיצה ללא תשלום.

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות