חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

צובעים את כבישי העיר

 

פתיחת שנת הלימודים כבר מעבר לפינה וכמו בכל שנה, גם השנה מתכוננים באגף התשתיות לפתיחת שנת הלימודים בחידוש סימוני הדרך בכבישי העיר.  

 

פרויקט צביעת כבישי העיר כולל חידוש הצבע וצביעת צמתים, סימון קווי נתיבים, קווי עצירה, מעברי חצייה, סימון תחנות אוטובוס, סימוני "נשק וסע" בסמוך לבתי הספר היסודיים וכמובן סימוני חניות נכים בסמוך למבני ציבור בכלל ולמוסדות חינוך בפרט.

העבודות בוצעו בשבועות האחרונים על ידי אגף תשתיות. השבוע נכנסו עובדי האגף לשלב  השני של הפרויקט הכולל את צביעת העמקים בעיר תוך מתן דגש מיוחד לחידוש הצבע בסמוך למוסדות החינוך המצויים בעמקים. פרויקט צביעת הכבישים נועד להגביר את הבטיחות בכבישי העיר ולאפשר למשתמשי הדרך לזהות בבירור את הסימונים המצויים על הכביש. הפרויקט שמבוצע בעיקר בשעות הלילה במטרה לצמצם את ההפרעה לתנועה בעיר, צפוי להסתיים בסוף החודש, ערב פתיחת שנת הלימודים.

השלב הבא של הפרויקט יכלול חידוש סימוני הדרך בכבישים המקיפים את העיר בהם כביש 431 הבינעירוני, שדרות החשמונאים דרום לכיוון לטרון, כביש 3 הפנימי וכן חידושי סימון במרכז עינב  ובפארק הטכנולוגי.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, אילן בן סעדון: "כבכל שנה בתקופה זו אנו יוצאים במבצע נרחב לצביעת כבישי העיר לקראת פתיחת שנת הלימודים על מנת לאפשר נסיעה בטוחה במתן דגש על מוסדות החינוך והצירים המרכזיים. אנו שמחים לבשר על פעימה נוספת בהכנת העיר לחזרה לשנת הלימודים תשע"ו.  בטיחות התלמידים וההורים המלווים חשובה לאין ערוך ואנו שוקדים על הכנת הרחובות ומעברי החציה כדי להדגיש את כללי הבטיחות.

במהלך השנה נוסיף ליזום פעילויות בעיר הן במסגרת הלימודים והן מחוצה לה בתחום הבטיחות בדרכים כחלק מתפיסת עולמנו הדואגת לשלומם ורווחתם של התלמידים. חינוך לבטיחות בדרכים הוא חיוני בעיר שופעת ילדים ונוער. בהזדמנות זו אני רוצה כבר לברך את כל תלמידי העיר בשנת לימודים פורייה ובעיקר בטוחה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות