חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

כל המערכת ערוכה ל-1 בספטמבר

 

שנת הלימודים תשע"ו כבר בפתח ורגע לפני שפעמון בית הספר יצלצל בפעם הראשונה ויכריז על תחילת השנה, נערך כנס המנהלים המסורתי של מינהל החינוך בעיריית מודיעין-מכבים-רעות

 

את הכנס בו השתתפו מנהלים מכל בתי הספר בעיר, פתח השנה ראש העיר, חיים ביבס. ביבס: "מערכת החינוך של מודיעין-מכבים-רעות היא ממערכות החינוך המובילות בישראל. העלייה באחוז הזכאים לבגרות, כמו גם השמירה על אחוז הגיוס הגבוה ביותר לצה"ל, הם הוכחה לעשייה הרבה של המנהלים, המורים והצוות הפדגוגי בבתי הספר, שעובדים יחד לילות כימים לטובת עתיד ילדינו".
עם זאת, הדגיש ראש העיר כי אין לנוח על זרי הדפנה ואמר כי המטרה היא להמשיך ולהוות מודל חינוכי ארצי, ולשם כך יש להגדיל את הישגי התלמידים תוך מתן דגש על חינוך התלמידים לאזרחות טובה.

בהמשך הכנס פירטה ראש מינהל החינוך בתיה שוכן-אורבוך את הדגשים, המטרות והיעדים של מערכת החינוך העירונית לשנה הקרובה, ואף נפרדה מהמנהלים היוצאים, גיל חדש, מנהל הדמוקרטי, שאותו יחליף השנה רוני הרניק, וממנהלת בית ספר קשת, רונית חן וממחליפתה בחודשים האחרונים, מירב משולם, אותה תחליף השנה קרן מרקוביץ’.

לאחר מכן האזינו הנוכחים להרצאתו של ד"ר טל פבל, מומחה לאיומי אינטרנט וסייבר, שסיפר למנהלים על המאפיינים והאתגרים ברשת ועל ההזדמנויות והסיכונים באיומי אינטרנט וסייבר בחיי היומיום. בהמשך הכנס הגיע מנהל מחלקת ביטחון ושירותי חירום בעירייה, שמוליק כהן, שנתן דגשים וריענון נהלים בנושא ביטחון ובטיחות לקראת פתיחת שנת הלימודים.

את הכנס שנערך בסניף של "יד שרה" בעיר, חתם מנהל הסניף, אלי רוזנברג וצוות המתנדבים, שחשפו את המנהלים לעשייה המיוחדת שנעשית בארגון ואת הרצון להמשך שיתופי פעולה עם בתי הספר בפעילויות ההתנדבות השונות.

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות