חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ראש העיר עם בעלי צרכים מיוחדים

 

חיים ביבס ביקר בקייטנת הקיץ לילדים על הרצף האוטיסטי, שמפעילה עמותת סחלבים בשיתוף גופים נוספים במודיעין

 

מדי שנה נערכות במודיעין קייטנות קיץ מיוחדות עבור ילדים בעלי מוגבלויות שכליות ולילדים על הרצף האוטיסטי. כמו בכל שנה הגיע ביום רביעי האחרון ראש העיר חיים ביבס לביקור בקייטנת הקיץ לילדים על הרצף האוטיסטי בגילאי 21-6, אותה מפעילה עמותת סחלבים בשיתוף "אלו"ט", "אקדם" והאגף לשירותים החברתיים בעירייה. 
זו השנה הרביעית בה מתקיימת הקייטנה במועדון הנוער במכבים. הקייטנה נערכת בשני מחזורים, עבור 18 ילדים בכל מחזור. את ילדי הקייטנה מלווים כ-50 בני נוער מתנדבים, העושים מלאכת קודש בהעסקת וליווי הילדים. 
בקייטנה נהנים הילדים מהצגות, חוגים מגוונים - בעלי חיים, ספורט, יוגה, תאטרון, בצק סוכר, רחצה בבריכה, מתנפחים, ועוד מגוון פעילויות יצירה וכן מצוות מדריכים ורכזים מיומן בניצוחה של מחלקת צרכים מיוחדים בעמותת סחלבים. ביבס שהתרשם מהפעילויות בירך את המארגנים על עבודת הקודש שהם עושים עם הילדים. 
יום למחרת הביקור, ביום חמישי האחרון, נערך בקייטנה טקס הענקת תעודות הערכה לבני הנוער המתנדבים במחזור הראשון בהשתתפות סמי עטר מנכ"ל סחלבים, מיטל גואטה ויעל ליכט ממחלקת צרכים מיוחדים בעמותת סחלבים ונציגת אקד"ם מיכל לב נבון. 
בני הנוער קיבלו תעודת הערכה על כך שהחליטו לוותר על חופשת הקיץ על מנת לסייע ולתרום מזמנם כדי להעלות חיוך על פני הילדים שהשתתפו בקייטנה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות