חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

המנהלים החדשים של בתי הספר בעיר

 

רוני הרניק ינהל את הדמוקרטי, זיוה בביאן תנהל את עמית, הרב שלום מלול ינהל את הישיבה התיכונית, וקרן מרקוביץ’ תנהל את קשת  

 

במינהל החינוך בעיריית מודיעין-מכבים-רעות עידכנו השבוע כי רוני הרניק, תושב נטף, בעל ניסיון של 36 שנים בחינוך, נבחר לנהל את בית הספר הדמוקרטי החל משנת הלימודים הקרובה, כך נקבע במכרז שנערך לאחרונה במשרד החינוך.

כידוע, מכרזים לבחירת מנהלים לבתי ספר יסודיים נעשים על ידי משרד החינוך באמצעות ועדה בראשות מנהל מחוז ירושלים, המפקחת על בתי הספר היסודיים, אנשי מקצוע וראש מינהל החינוך בעירייה.

זיוה בביאן - בי"ס עמית

בתום מכרז, שאליו התייצבו אנשי חינוך מוערכים, נקבע כי המנהל החדש של בית הספר יהיה רוני הרניק. הרניק, שניהל עד לאחרונה את כפר הנוער קריית נערים ולפני כן ניהל במשך חמש שנים את תיכון סליגסברג בירושלים, עבר לפני כשבוע חפיפה שבמסגרתה למד להכיר את בית הספר ומאפייניו הייחודיים, וכיום נמצא בעיצומן של ההכנות לקראת פתיחת שנת הלימודים.

עוד הודיעו השבוע במינהל החינוך על שני מנהלים, שיצאו השנה לשנת שבתון: טלי כהן, מנהלת בית ספר עמית, והרב שמואל רוזנבלום מהישיבה התיכונות. את כהן תחליף השנה זיוה בביאן, שניהלה עד לאחרונה את בית הספר הקהילתי עניהו בבית שמש. את הרב רוזנבלום יחליף הרב שלום מלול, ששימש עד כה מנהל החטיבה העליונה בישיבה. שניהם נבחרו לתפקיד במכרז.

מנהלים אלו שנכנסים בשנת הלימודים תשע"ו למערכת החינוך העירונית מצטרפים גם למנהלת החדשה קרן מרקוביץ, שנבחרה לאחרונה לנהל את בית ספר קשת. במינהל החינוך איחלו השבוע הצלחה רבה למנהלים ולמנהלות החדשים, וציינו כי מדובר באנשי חינוך איכותיים, המחויבים למקצוע ולחינוך הן בתחום הלמידה והן בחינוך לערכים.

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות