חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אחרי החגים: קו חדש לפארק המדע

 

עיריית מודיעין-מכבים-רעות עודכנה השבוע ממשרד התחבורה כי אחרי החגים יופעל קו תחבורה ציבורית, שיאפשר לתושבי העיר להגיע ממודיעין לפארק המדע ברחובות/נס ציונה.    

 

עיריית מודיעין-מכבים-רעות עודכנה השבוע ממשרד התחבורה כי אחרי החגים יופעל קו תחבורה ציבורית, שיאפשר לתושבי העיר להגיע ממודיעין לפארק המדע ברחובות/נס ציונה.

עוד נמסר השבוע מהעירייה כי בימים האחרונים נפתח באתר העירייה תיבת פניות המיועדת לתושבים המתגוררים בעיר וזקוקים לתחבורה ציבורית. זאת על מנת לקבוע את מועדי הפעילות של הקו כך שיתאימו לכמה שיותר נוסעים.

פעילות זו נעשתה בעקבות פניית תושבים בנושא, ובראשם אלפרד קרמיזי, העובד בקריית המדע ברחובות. קרמיזי אסף בשבועות האחרונים חתימות של תושבים נוספים העובדים באזור זה ונזקקים אף הם לשירותי התחבורה הציבורית. כזכור, בעבר פעל קו תחבורה ציבורית בין מודיעין-מכבים-רעות לרחובות, אך מאחר וקו זה היה ארוך ויצא בשעת בוקר מוקדמת, תדירות הנוסעים בקו זה היתה נמוכה והוא בוטל.

לפני כשבועיים נפגש קרמיזי עם ראש העיר חיים ביבס, והציג בפניו רשימה של יותר מ-100 תושבים שחתמו על העצומה. ביבס סיפר לקרמיזי כי ראה את פנייתו של קרמיזי בפייסבוק ופנה מבעוד מועד, באמצעות מנהל אגף השירות בעירייה, יעקב כהן, למשרד התחבורה בבקשה לחדש את הקו.

ביבס אף ביקש מקרמיזי את רשימות התושבים, שכבר הביעו עניין בקו לרחובות על מנת שכהן יציגן בפגישה מול משרד התחבורה שהתקיימה בשבוע שעבר.

בעקבות הפגישה של כהן במשרד התחבורה סוכם, כאמור, על פתיחת הקו מחדש ושהעירייה תפנה באופן פומבי לתושבי העיר המעוניינים בשירות זה. בעקבות סיכום זה נפתחה בשבוע שעבר תיבת פניות באתר העירייה, ב"על סדר היום" וב"עדכונים באתר", בהם מבקשת העירייה מציבור התושבים המעוניינים בקו תחבורה ציבורית לפארק המדע רחובות למלא את טופס הפנייה בתיבת הפניות ולהשאיר את הפרטים הבאים: שם, מספר טלפון, כתובת דוא"ל.

בהתאם לתוצאות הפניות, יקיימו משרד התחבורה וחברת קוים, המפעילה את התחבורה הציבורית באזור, פיילוט בן מספר חודשים שיבחן את כדאיות הקו.

בעירייה ציינו כי מיום חמישי האחרון ועד ליום שני השבוע נרשמו בדף זה עשרות תושבים. בעירייה ציינו כי תיבת הפניות תהיה פתוחה עד לתאריך 1.9.2015, ולאחריו יועברו תוצאות הפניות למשרד התחבורה להמשך תכנון הקו החדש.

ראש העיר חיים ביבס: "שוב הוכח כי כאשר התושבים והעירייה הולכים ביחד התוצאות יהיו בהתאם. הודות לפעילות התושבים ובראשם אלפרדו הראינו למשרד התחבורה את נחיצות הקו מהעיר לפארק המדע ברחובות. כעת משהוחלט לחדש את הציר, חובת ההוכחה מוטלת עלינו. אני מזמין את כלל משתמשי הקו להשתמש בתחבורה הציבורית, וכך למעשה כולם מרוויחים".

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות