חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מדבר דוגרי - קן של צרעות

 

אז מי מתאים? מישהו מתוך הארגון? מתוך המאפיה שלכם? מישהו שכל השנים ידע מה הולך שם ולא עשה שום דבר בשביל לשנות את זה?  

 

שלום לכל מי שטורח לקרוא את מה שאני כותב כאן. לי קוראים אשר. נעים מאד. בתחנה קוראים לי "אשר דוגרי". למה אני, מה שנקרא, בנ’אדם שחושב ישר ומדבר דוגרי. בלי לסנן. מהלב. אני לא איזה גנרל או פוליטיקאי משופשף, אני בן אדם פשוט. נהג מונית סך הכל. עובד קשה להביא פרנסה הביתה. אבל בתור נהג מונית, תדעו לכם, אני רואה ושומע הרבה אנשים, ואפשר להגיד שאני מכיר טוב מאד, ומרגיש טוב מאד, את איך שהעם חושב ומרגיש. אפשר אפילו לקרוא לי "מדד הרגשות של העם".

הייתי ילד אמיץ שקופץ ממקומות גבוהים, הולך למקומות מפחידים, נלחם על הצדק והכבוד שלי עם ילדים יותר גדולים, ועוד מלאן דברים. רק מדבר אחד פחדתי. מדבורים.

אבל בשכונה לא קראנו להם דבורים אלא דבורות. ומדבורות פחדתי פחד מוות. הייתי רואה דבורה ישר הייתי מתחיל להילחץ. מקבל חופה.  אומר מלח מים מלח מים הרבה פעמים, אומר רבי שמעון, אבל לא מסתפק בזה. ישר הייתי גם בורח למה פחדתי שפתאום יעקצו אותי איזה אלף דבורות, וראחת עליי- כמו שאומרים.

ואיך התחיל הפחד הזה?

יום אחד גילינו אני וקובי נחשון שקראתי לו קובי נחש, איזה משהו שנראה כמו חיה מוזרה מתה, תלויה מהפינה של התקרה במרפסת של הבית שלו.

לא כל כך הבנו מה זה, אז לקחנו מקל של מטאטא והתחלנו להזיז את זה. כל אחד בתור שלו הביא מכה עם המקל. מה מסתבר? זה היה קן. אבל לא של סתם דבורות. של צרעות יימח שמן. והמזל הרע של קובי היה שהוא הביא את המכה ששברה את הקן. אני רצתי כמו משוגע. באמא שלי אלוף העולם בריצה לא היה משיג אותי. אבל קובי אכל עקיצות מכל הצרעות ואפילו לקחו אותו כולו מנופח לחדר מיון ורק אחרי יום וחצי בבית חולים הוא חזר לשכונה. חליה לאללה.

למה נזכרתי בזה עכשיו?

בגלל המינוי של גל הירש למפכ"ל המשטרה. איך שפתאום נפתח עליו קן צרעות מכל כיוון.

מהתקשורת שמפחדת שפתאום יהיה סדר במשטרה והיא תאבד חלק מהשטינקרים והמדליפים של המידע שיש לה בתוך הארגון.

מקציני צבא נקמניים שמקנאים בגל הירש כי הוא מבריק, כי הוא נראה טוב, כי הוא התקדם בתפקידים ואיים על המעמד שלהם,  וכי הוא לוחם גבר גבר שגם יודע לדבר, וגם קיבל עכשיו תפקיד שהם רק יכולים לחלום עליו.

ממשפטנים שמקיימים כל מיני יחסים שהשתיקה יפה להם עם שוטרים, ומפחדים מכל מיני דברים אפלים בעבר שלהם שיצוצו, אם לא יהיה איש קומבינה שלהם על הברז של המשטרה.

מפוליטיקאים שמעדיפים את הקומבינות הישנות והטובות של שמור לי ואשמור לך. תגן עליי ואקדם אותך.

מהורים שכולים שמפנים את התסכול והעצב שלהם אליו, כאילו הוא בעצמו פגע בבנים שלהם.

אבל הצרעות הכי מגעילות ועוקצניות הן מהמשטרה. קצינים מהעבר ומההווה, קנאים וצרי עין.

תגידו יא דוחים- גל הירש לא מתאים לתפקיד?

אז מי מתאים? מישהו מתוך הארגון? מתוך המאפיה שלכם? מישהו שכל השנים ידע מה הולך שם ולא עשה שום דבר בשביל לשנות את זה?

מישהו ששירת כל השנים איתכם והיה חלק מהגועל נפש שיצרתם? מההדלפות. ההכפשות. חשיפת המקורות. הטיוחים. פרשיות השוחד. תפירת התיקים. העלמת התיקים. האלימות. ההטרדות. עדויות השקר. הטיות המשפט. קשירות הקשר לביצוע פשעים.

והכי גרוע- מזה שאיבדתם לחלוטין את האמון של הציבור ?

אז אני אגיד לכם משהו משטרת ישראל היקרה- רק מישהו מבחוץ שלא חייב לאף אחד מכם כלום, אבל כלום, יכול אולי, אולי, במאמץ גדול לנקות את החרא שהשארתם אחריכם. אז במקום להתנפל כמו צרעות רעות, יותר טוב תגידו תודה גדולה לשר, ותודה עוד יותר גדולה לגל הירש שמוכן בכלל לנסות ולנקות את הקקא שהשארתם אחריכם.

בדוגרי - לא ככה?

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות