חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

כנס פתיחת שנת הלימודים לסייעות

 

    כ-300 סייעות העובדות בגני הילדים ובבתי הספר במודיעין-מכבים-רעות השתתפו בכנס חגיגי שנערך באולם עינן בקניון עזריאלי    

 

ביום רביעי האחרון נערך באולם עינן, כמדי שנה, כנס פתיחת שנת הלימודים תשע"ו לסייעות גני הילדים ובתי הספר במודיעין-מכבים-רעות. בכנס השתתפו ראש העיר, חיים ביבס, חברת המועצה ומחזיקת תיק החינוך, עו"ד הילה בן אליעזר, ראש מינהל החינוך, בתיה שוכן-אורבוך, סגנית ראש מינהל החינוך, מירי חוגרי, מנהלת מחלקת קדם יסודי, אתי קשמה, מנהלת מחלקת צרכים מיוחדים, דורית קוטלר, יושבת ראש ועד העובדים בעירייה זיוה אסא, וכ-300 סייעות העובדות במערכת החינוך העירונית.

את הכנס פתח ביבס בברכה לכל העובדות. ביבס ציין כי עבודת הסייעות היא מהחשובות ביותר, מאחר והן אחראיות לילדי העיר, שהם למעשה העתיד שלה. ביבס התייחס, מטבע הדברים לרפורמת הסייעת השנייה ולהיערכות מערכת החינוך העירונית בנושא זה.

ביבס הביע הערכה רבה לסייעות שעושות עבודה מדהימה על מנת שילדי העיר יקבלו את הטוב ביותר, פירט בפניהן את ההשקעה הרבה שביצעה העירייה בגני הילדים בחודשי הקיץ בשדרוג, צביעה, החלפת מטבחים ומזגנים, ואיחל להן שנת לימודים פורייה ומוצלחת.

לאחר מכן, הציגה קשמה את תפקידה של הסייעת השנייה, והביעה את שביעות רצונה מכך שמשרד החינוך הבין את הצורך בהשקעה בגיל הרך בכדי לספק תנאים הולמים במסגרות, שבהן הילדים מבלים שעות ארוכות. בהמשך אחלה קשמה הצלחה ושנה טובה לסייעות החדשות ולסיעות הוותיקות.

קוטלר סיפרה בהמשך על מערך החינוך המיוחד בעיר, הודתה לצוות שעושה עבודתו נאמה מתוך אהבת אדם ורצון אמיתי לתת ואיחלה בהצלחה לכלל הסייעות לקראת השנה החדשה.

כאמור, לגני העירייה נוספו השנה כ-70 סייעות, שניות שיעבדו מראשון עד חמישי בין השעות 17:00-8:00 (בגנים בהם יש צהרונים). הסייעת "החדשה" תעבוד עם הצוות הוותיק של הגן, כאשר הגננת תהיה אחראית על ניהול הגן וצוות הסייעות.

בעירייה ציינו כי רוב הסייעות הן למעשה עובדות הצהרונים, שהועסקו עד לשנה האחרונה באמצעות עמותת סחלבים. עובדות אלה, שרובן עובדות בצהרוני סחלבים מזה שנים, מכירות את מערכת החינוך בעיר ואת הגנים וכן עברו במהלך השנים האחרונות השתלמויות מקצועיות. עוד נמסר מהעירייה כי כל הסייעות שהתקבלו לעבודה התחייבו לעבור קורס הכשרת סייעות בשיתוף משרד החינוך והשלטון המקומי, וגם יעברו השתלמות בנושא ניהול צוות.

בהמשך הכנס נפרדו במינהל החינוך מהסייעות שפרשו לגמלאות, ולאחר מכן נהנו המשתתפות מהרצאה של עופר בן דור, יזם, מנטור ומאמן אישי שדיבר בהרצאתו "הבלתי אפשרי מאוד אפשרי" על כך שבעזרת כוח רצון ומוטיבציה כל דבר הוא אפשרי.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות