חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

פעילי ההינתקות חולקים שבחים לספקטור

 

שביעות רצון בקרב פעילי ההינתקות ממכבים-רעות, מהחלטת ישיבת המועצה האחרונה. חבר המועצה אמנון מרחב, מביע סימפטיה במכתב פנימי שהופץ באינטרנט לתומכי ההינתקות

 

החלטת מועצת העיריה לפנות אל שר הפנים בבקשה להקים ועדה שתבדוק ותחקור את הליך איחוד הרשויות התקבלה בשביעות רצון רבה בקרב פעילי ההינתקות במכבים ורעות. על פי תפיסת עולמם מדובר "באור בקצה המנהרה".

במסמך שהופץ לתושבים, בחתימתו של דני רוזנפלד ממכבים, כותבים הפעילים בין השאר: "לקחי התחקיר ומסקנותיו ישמשו בסיס להמשך התייחסותו של שר הפנים ביחס לעניין האיחוד."

בהמשך המסמך מביעים פעילי הניתוק שביעות רצון רבה מהדרך בה התנהלה הישיבה וחולקים לראש העיר משה ספקטור מחמאות על דרך ניהולה: "כאן המקום להעריך ולחלק שבחים על ההתייחסות העניינית של חברי המועצה לסוגיה שנדונה ועל האופן הראוי בו ניהל ראש העיר מר משה ספקטור את הדיון הטעון כל כך".

בנוסף, הציע רוזנפלד לחברי מועצה לעשות שימוש במאגר הכתובות שעומד לרשותו כדי להביע דעות ולהתייחס באופן ממוקד אל תושבים ברעות ומכבים שתומכים בתכנית ההיפרדות. הראשון ש"הרים את הכפפה" היה חבר המועצה עו"ד אמנון מרחב.

במכתב ממוקד של מרחב, שהופץ לכל נמעני ההינתקות, הוא אינו מביע דעה לכאן או לכאן בעניין ההינתקות. עם זאת, הוא מציין כי "זוהי זכותו, שלא לומר חובתו, של כל תושב, להיאבק על אופיו של הישוב בו הוא גר."

"אני רואה במאבקכם לא רק זכות אישית שלכם", כותב מרחב, "אלא גם הפגנת אזרחות ואכפתיות אזרחית יוצאת דופן שראוייה לכל הערכה, בודאי לתמיכה מנבחרי הציבור."

בסיכום מכתבו כותב מרחב:" אין לי ספק כי נדע כולנו להמשיך ולשמור על הישגנו הרבים עד כה יחד, עם עשייה בלתי פוסקת ובלתי מתפשרת על העתיד".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות