חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

דואר ישראל: אפשר לחתום על תעודת פטירה

 

הפער העצום בין הצהרות הממונים על שירותי הדואר לבין מצב הקריסה בשטח מדאיג לא פחות מהשירות הגרוע שאנו מקבלים. במדינה מתוקנת האחראים לכך היו מסתלקים או

 

כמות התלונות המתקבלות במערכת על שירותי הדואר הגרועים הניתנים במודיעין הולכת וגדלה מדי חודש. הבעיה העיקרית היא שאין לתושבים כתובת יעילה אליה ניתן לפנות בתלונות ותושבי העיר שמנסים להתלונן נתקלים בקיר אטום ובאדישות.

תושבת העיר שקמה ויסמן כותבת בעמוד הפייסבוק שלה שבתאריך 24 באוגוסט כשהיא פתחה את תיבת הדואר שלה ההתרגשות היתה בשיאה, שכן היא קיבלה סוף סוף דבר דואר שהחותמת שלו "התקבל בדואר מודיעין" נשאה את התאריך 13 ביולי 2015 -  חודש ו- 11 יום "בלבד" אחרי שהגיע למרכז חלוקת הדואר במודיעין. "אילו המעטפה היתה יכולה לדבר, מעניין על אלו חוויות היתה מדווחת", אומרת שקמה ומוסיפה: "אגב היא הביאה אתה אורחים - שני מכתבים לא שלי מכתובות אחרות. אז אזכה גם לצאת לחלוקת דואר בעצמי".

"מה את מתלהבת"? משיב לה ח. כהן: "אצלי הגיעה השבוע הודעה על דבר דואר רשום מחודש מאי". וכדי להשלים את התמונה מוסיפה תושבת נוספת: "רגע. לא כל כך מהר. אני מחכה לדבר דואר מפברואר. כבר איבדתי תקווה, אבל עם דואר ישראל כנראה שהשמיים הם הגבול".

שמוליק, תושב שכונת הכרמים סיפר אתמול לMCITY כי כבר שלושה שבועות שהדוור לא ביקר ברחוב שלו וכי הוא מצפה למספר דברי דואר חשובים למדי "שנמצאים בדרך" כבר כחודשיים. אי קבלתם של דברי הדואר הללו גורם לו נזק כספי יום יומי.

אם לא די בכך, כותב הבוקר (יום ה) התושב פזי שינדלר: "לא יודע אם לצחוק או לבכות, מה יהיה עם דואר ישראל? מחכה לחבילות כבר חצי שנה ושלושה חודשים ושבועיים ונאדה. הבעיה הנוספת שאין עם מי לדבר. חוסר אונים מוחלט. אולי תביעה ייצוגית תעזור"?

לשירותים הגרועים של הדואר במודיעין כבר התרגלנו, אך אין הרבה סיכוי לתיקון המצב כל עוד בצמרת לא מודעים לקטסטרופה המתרחשת בשטח. כך למשל כתב לאחרונה יגאל לוי, סמנכ"ל בכיר דואר במשרד התקשורת, לסגן ראש העיר מיכאל חרל"פ: "לאחר בחינה מקיפה של הענף הוחלט בין היתר, לצמצם את חובת תדירות חלוקת הדואר ולהעמידה על חלוקה כל יום עבודה שני לסירוגין".

זה אכן מצב מדאיג למדי שיושב לו סמנכ"ל בכיר במשרד התקשורת הממונה על הדואר, ולא ער לכך שבפועל חלוקת המכתבים לבתים במודיעין כמעט ולא מתקיימת. אם הדוור היה מבקר אותנו אחת לשבוע היינו די מרוצים.

כזכור, לפני כחודש נפגש מנכ"ל דואר ישראל דני גולדשטיין, עם ראש העיר חיים ביבס וטען כי: "בשל הפעולות בהן נקטנו במודיעין, אנו רואים שינוי משמעותי בשירות הניתן לתושבים, הן בחלוקת הדואר והן ביחידות הדואר".

בניגוד לדברי המנכ"ל, בפועל תושבי העיר מדווחים כי שירותי הדואר במודיעין קרסו. מעניין עד מתי ימשיכו הממונים על הדואר לטמון את ראשם בחול ולהתכחש לנעשה בשטח, ואנחנו נאלץ להמשיך לסבול.  

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות