חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מעבדה לאייפון - 5 דברים שחייבים לדעת כשמחפשים מעבדה

 

מעבדה לאייפון - חמישה דברים שחשוב לדעת כשמחפשים מעבדה  

 

מאז שאפל הוציאה לשוק את המכשיר הראשון, בשנת 2007, הוא הפך ללהיט היסטרי ואחריו יצאו חמישה דגמים נוספים. נכון להיום הדגם האחרון של אפל הוא איפון שש שכמו הדגמים הקודמים גם הוא כובש בסערה את המשתמשים. האייפון משמש אותנו לא רק לשיחות נכנסות ויוצאות, אנו גולשים דרכו, כותבים מייל, מצייצים בטוויטר, משתפים בפייסבוק ועוד. השימוש הרב גורם לשחיקה ולתקלות על אף שמכשיר האייפון נחשב לדגם איכותי ועמיד. לפני שאנו מחפשים מעבדה לאייפון, כדאי להקדיש מספר דקות, לקרוא את  כתבה הבאה כדי שתדעו למה חשוב לשים לב כשמחפשים מעבדת תיקונים.

הדגמים

לא לכולם יש אייפון שש. אנשים רבים עדיין משתמשים בדגמים ישנים יותר ומרוצים. אבל כאשר מחפשים מעבדה לתיקון האיפון חשוב לבדוק האם הטכנאים מכירים גם את הדגמים הישנים יותר. האם יש להם במלאי רכיבים המתאימים לדגם שלכם, האם הם מכירים את המבנה הייחודי ועוד. חשוב לדעת כי לעתים יש הבדל משמעותי בין הדגמים השונים של האייפון, מי שמכיר היטב דגם אחד לא בהכרח יודע גם לתקן דגם אחר.

 מהירות התיקון

מהירות השירות זהו פרמטר חשוב בבחירת מעבדה. רוב תיקוני האייפון כמו למשל החלפת מסך או סוללה אמורים לקחת בין שעה עד לשעה וחצי. אם נציג המעבדה מבקש מכם להשאיר את המכשיר במעבדה למספר ימים, כנראה שהוא מוסר אותו לתיקון במעבדה אחרת. אתם לא צריכים מתווך, אתם מחפשים טכנאי מיומן ומוכשר. במקרים כאלה מומלץ לחפש מעבדה אחרת.

 שירות לקוחות

שירות לקוחות הוא פרמטר שאסור להתפשר עליו. שירות לקוחות טוב מעיד על איכות המעבדה. מעבדה מקצועית משרתת את הלקוחות באדיבות, היא זמינה כל הזמן ופעמים רבות היא גם מציעה שירות שליחים עד הבית.

 אחריות

אחריות היא חובה ולא רשות. כל מעבדה מקצועית חייבת לתת ללקוחות של אחריות על התיקון וגם על החלפים. מעבדה שבטוחה באיכות התיקונים שהיא מבצעת לא תהסס לתת אחריות, מי שלא נותן אחריות כנראה לא סומך במאת האחוזים על הטכנאי ועל התיקון.

 המלצות

יש אינספור מעבדות תיקון לאייפון. כדי להיות בטוחים שבחרתם מעבדה רצינית ומקצועית, חשוב לקבל המלצות. אם לא תוכלו לקבל המלצות מחברים או ידידים, נסו את רשת האינטרנט. בפורמים הייעודיים וברשתות החברתיות תוכלו למצוא מעבדות שקיבלו המלצות רבות ולהיפך. אם קראתם תלונה על המעבדה, אפילו תלונה אחת, לא מומלץ להפקיד בידיה את המכשיר היקר.

התמחות בבעיה

מעבדה לאייפון מבצעת תיקונים מסוגים שונים, תיקונים שגרתיים כמו החלפת מסך ועוד ותיקונים מורכבים יותר כמו למשל ניקוי קורוזיה ועוד. כאשר אתם מוסרים את המכשיר שלכם למעבדה חשוב לוודא שהטכנאי צבר ניסיון רב בתיקון תקלות מהסוג שלכם. אף אחד לא רוצה שהטכנאי ילמד ויתנסה בתיקון תקלות חדשות על המכשיר שלו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות