חיפוש

 

 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

אתרי הכרויות :תיירות חוץ ופנים.. / סמדר נדב

 

לאתרי הכרויות התוודעתי בתחילת שנות האלפיים אז הם היו מעטים , ללא תמונה, כי לא נדרשנו לצרף. היה אפשר לפנטז התכתבנו דיברנו שעות ... לעיתים עברו ימים וגם שבועות עד שנפגשנו...

 

איזו המצאה נהדרת זה האינטרנט אני שבה ואומרת לחברים ומתאמנים שמגיעים אלי. לאתרי הכרויות התוודעתי בתחילת שנות האלפיים אז הם היו מעטים , ללא תמונה, כי לא נדרשנו לצרף. היה אפשר לפנטז התכתבנו דיברנו שעות ... לעיתים עברו ימים וגם שבועות עד שנפגשנו, הכל היה בקצב מתון וללא לחץ.

בשנים האחרונות אני מזהה תחושת אי סיפוק ואמביוולנטיות בשימוש באתרי הכרויות ,מצד אחד האתרים מספקים מאגר של בני זוג פוטנציאלים ומצד שני מפגשים עם מועמדים לא ראויים או לא מתאימים גורמים לרתיעה ומרחיקים רבים..

המבקרים בהם ממהרים ,באים מתרגשים והולכים ,ועוסקים בצפייה מי ביקר או צופה בנו ברגע זה כדי שלא נפספס את ההתרגשות הבאה ויש רבים.

יצירת אתרי טינדר ודומיו הינם מהירים אף יותר ,מאפשרים זמינות , מפגשים מהירים בדר"כ חד פעמיים במינימום זמן קרוב לבית וזה מסביר את הצריכה הגוברת וההתמכרות של רבים.A:M P:Mהם. גם ה "ספיד דייט" מפגש מהיר  עם מס" גדול של פנויים ופנויות לכאורה חסכון בזמן והשקעה אך גם הופכת לסוג של אשליה.

ברצף של כ20 מפגשים ב 7 דקות המוקצב לא ניתן ממש להכיר ולברור את המתאים הופכת למשימה מלחיצה ולא פשוטה במיוחד לאנשים שאינם מהירי התרשמות או החלטה..

צריך להצטייד בהרבה אנרגיות ונחישות כדי לעבור  את הערב ולהגיע ליעד של מס" טלפון ביד, יש המדווחים שבפגישה החמישית פשוט מפסיקים "לראות", אך כתרגיל זיכרון זה יעיל.

תחושת ההתמכרות אך גם ההרגשה שהמדיה אינה מתאימה יוצרת תסכול אך עם גישה חיובית להכיר להתאהב ולהתחייב צריכה להיעשות בקצב ובדרך שלכם. הזמן שתקדישו ותשקיעו לבסוף ישתלם, לא תמיד צריך לזרום אך גם לא לדרוך במקום, הקפידו על תנועה ושמרו על פעולה

מבנה האישיות צריך גם להילקח בחשבון  כי לא כולם יודעים לקבל " לא,יש המפתחים חרדה כשמרגישים דחויים או נכשלים ואם נוסיף את העובדה שכל אחד יכול לפתוח כרטיס ויש מתחזים וגם אותם פוגשים.

אלו שבוחרים לפנטז גם כדי לא להתמודד עם חלקים שקשה להם יימצאו מפלט אך לא זוגיות.

 אבחון גרפולוגי

גלי (48) בפרק ב"  עוסקת במכירות מצליחה בתחום אך לא מוצאת זוגיות ומבקשת ללמוד על עצמה..

הינך אשה רגישה ופגיעה שמנסה להסוות בהתנהלות יומיומית. ,יש בך חוסר שקט ותנודות רבות מתוך רצון לשמור על חוזק ועמידות. את אשת עשייה עם קונפליקט בין צורך במסגרת ובין הרצון לשמור על חופש פעולה ועצמאות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות