חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אוטובוס הכביש המהיר יעצור בכניסה לעיר

 

בשורה משמחת לנוסעים לירושלים. מעתה גם בשילת יעצור הקו העולה ממצפה מודיעין לירושליים

 

פעילותם של סגן ראש העיר אילן בן סעדון מחזיק תיק התחבורה יחד עם יעקב כהן הממונה על תחום התחבורה מול משרד התחבורה החל מ- 18/10/2015 הביאו להחלטה ישקו מספר 102 יעצורבתחנה הממוקמת בצומת שילת.
זוהו שינוי מהותי ביותר שיחסוך לתושבי מודיעין את הצורך לנסוע ברכבם עד לחניון במצפה מודיעין.

כזכור בחודש פברואה החלו לעבוד שני קווי אקספרס שייצאו מחניון מצפה מודיעין ישירות לירושלים תוך שהם חולפים על תחנה בצומת שילת מבלי לעצור.
מתחם ”חנה וסע” שעל כביש 443 (מול מצפה מודיעין, מעל מחלף בן שמן) החל לפעול לפני כשמונה חודשים. זאת במסגרת ניסיון להורדת הלחץ מכביש 1 לצורך שידרוגו, ומתן אפשרות לנוסעים דרך 443 להשאיר את רכבם בחניון ומשם להגיע לירושלים באוטובוס.

הבשורה לתושבי העיר היא כי קו 102 - שיוצא מחניון שפירים (חניון הנתיב המהיר)לירושליים דרך כביש 443, כשהוא מבצע עצירה בדרך בחניון ”מצפה מודיעין”, יעצור גם בצומת שילת, ימשיך לירושלים דרך כביש 443 לפארק ההיי-טק בהר חוצבים, גבעת התחמושת ומשרד המשפטים ברחוב סאלח א-דין, וישרת את כל באי משרדי הממשלה, מטה הארצי, האוניברסיטה ובית חולים הדסה ועוד. הקו יפעל בתדירות של ארבעה אוטובוסים בכל שעה, כשתחילת הנסיעה במקביל משני הכיוונים תהיה בשעה שש ורבע בבוקר.

בשעות השיא - בבוקר ואחר הצהריים, יפעלו הקוים בכל רבע שעה וכל 25 דקות במהלך שעות היום האחרות, עד בתשע וחצי בערב. חברת ”אגד תעבורה”, שמפעילה את הקו, הכניסה למערך אוטובוסים חדישים.

לתושבי מודיעין כדאי לזכור כי חניון מצפה מודיעין מכיל 450 מקומות חניה, והיא חינמית. נהגי מודיעין יוכלו להשאיר את הרכבים בחניון, לעלות לאוטובוסים לירושלים ולשלם 13.1 שקל  עבור הנסיעה.

סגן ראש העיר אילן בן סעדון מחזיק תיק התחבורה: ” אני מברך על הסיכום מול משרד התחבורה. שינוי זה בא להיטיב עם תושבי מודיעין והוא מצטרף לשורת שינויים שיש בכוונתינו לבצע  בתחבורה הציבורית מתוך שאיפה להתאימה ככל שניתן לצרכי התושבים ולהגדיל את כמות המשתמשים בה. בימים אלו ממש אנו בתהליך בחירת יועץ להכנת סקר מקיף לתחבורה הציבורית. אנו עומדים לבצע את כל ההכנות לקראת פתיחת מרכז התחבורה שאמור להיפתח בעוד כשנה בערך. בעוד כשבועיים נקיים את ועדת התחבורה בה נציג את עיקרי הדברים.
לנגד עיני עומדות המטרות הבאות:  קיצור מסלול הקווים הפנימיים,  הוספת קוים לנוחות מבוגרים ונוער, הגדלת תדירות יציאת הקוים וריכוז כל התחבורה במרכז התחבורה הנבנה כאמור.”

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות