חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מודיעין: דירות ב 542.000 שקל - השווק יצא לדרך

 

המחירים באופן חד פעמי, לא מהעולם הזה, טיפה מעל חצי מיליון שקל ואתם בעלי דירה במודיעין. המכשול, הרבה קופצים ומעט דירות. אבל מי יודע...

 

אם תחפשו את האיש המאושר בעיר היום, אין ספק שתגלו שמדובר באלעד שמעונוביץ, חבר המועצה והאיש שלקח כפרוייקט אישי את כל ענין ארגון וידוע התושבים בפרוייקטי  משרד השיכון  ובינהם הסוכריה, פרוייקט  דיור למשתכן.

מאושר כי היום זה התחיל.  למעלה משנתיים ממתינים בחברת אלמוג שמשרד השיכון יתן את האות לתחילת שווק הפרוייקט (החלק של דיור למשתכן) של החברה בשכונת ציפורים בעיר.

מזה שנתיים שבחברה יושבים מנהליה ובעליה די מתוסכלים מעובדה שבעוד הם שילמו את חלקם למינהל, למשרד, לכל העולם ואשתו, הם עצמם לא הורשו לצאת עם שווק הדירות, כך שיוכלו להשיב את השקעתם שבחלקה נלקחה מין הסתם כאשראי מהבנקים ואשראי עולה כסף כידוע.

והנה היום הזה הגיע. הבוקר יצאה החברה בהודעה על תחילת השיווק ומדובר בסך הכל ב 31 דירות. 

אומנם בפרוייקט כולו יש 123, אך החלק שמשווק החל מהיום והשייך לפרוייקט דיור למשתכן הרבה יותר קטן, 17 דירות במחיר של 542.000 שקל לדירת 3 חדרים ו 14 דירות במחיר של  805.000 שקל, גם לדירות 3 חדרים.

הפער לא קטן בין שני הסוגים אך ככל הנראה מדובר כאן בדירות שערכן יותר גבוה בהרבה בשל משתנים כגון: איכות בניה, גודל דירות ואיזור הבניה. יתרת הדירות שבפרוייקט רגב, שווקו ומשווקים ללא קשר למסלול זה של  דיור למשתכן.

ואולם גם העובדה שמדובר במעט דירות, זה לא הרפה את ידיהם וחלומם של אלפים שנהרו בזמנו לבנין העיריה להוציא תעודת זכאות, ובמהלך ה 4 שבועות שהוקצו להרשמה, צפויה נהירה המונית של זוגות צעירים ואולי לא רק, לנסות את מזלם. היחס לא קטן אבל הוא פי הרבה מונים מהסיכוי למשל לזכות בלוטו. לך תדע.

אז מה צריך לעשות כדי להיכנס להגרלת החלומות:

3.000 שקל דמי הרשמה ותעודת זכאות כמובן. לנכים שלא כמו בעבר אין אפשרות לזכות בדירה מחוץ להגרלה הרגילה (בעבר כל הנכים קיבלו דירה ללא הגרלה ועלהיתר ”רבו” כל השאר) ואולם יתכן ויש להם עדיפות בבחירת הקומה/הדירה או העדפות נוספות.

ראש העיר חיים ביבס: ”פרויקט דיור למשתכן הוא אחד הפרויקטים החשובים ליצירת פתרונות לדיור לטובות זוגות צעירים. אנחנו נעשה כל מאמץ, הן כעיריית מודיעין מכבים רעות והן כמרכז שלטון מקומי שפרויקט זה ימשיך להתקיים גם בשכונות העתידיות באמצעות תמהיל נכון של דיור למשתכן ומחיר מטרה, דבר שיאפשר לילדים שלנו למצוא דירה זולה בעיר בה גדלו”.

אלעד שמעונוביץ: ”אנחנו ממשיכים בקידום דיור בר השגה לזוגות צעירים וזכאים. זוהי ההגרלה השלישית מתוך חמש, והאטרקטיבית ביותר מבחינת המחיר. כל מי שהנפיק באמצעות מבצע ההסברה שלנו תעודת זכאות מוזמן לגשת איתה להרשמה בחודש הקרוב. אנחנו נמשיך לעדכן גם לגבי שתי ההגרלות האחרונות הצפויות להיפתח בחודשים הקרובים”.

למעונינים נספר שההרשמה מתקיימת במשרדי ”אלמוג” במרכז הקבלנים מול העיריה. ניתן להגיע כל יום בשעה 10.00 - 16.00 ובימי שישי עד 12.30.ההרשמה תיסגר ב 9.11. 

פרטים נוספים תוכלו לקבל בטלפון: *5504

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות