חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מבצע גיוס תרומות ”הקש בדלת” 2015

 

סניף האגודה למלחמה בסרטן במודיעין בראשות שולה זק בשיתוף פעולה עם עיריית מודיעין, מצטרף אף הוא למבצע הארצי השנתי ”הקש בדלת” ביום שני הקרוב, 19.10.2015.  

 

המבצע אשר מטרתו גיוס תרומות עבור פעילותה של האגודה למלחמה בסרטן ,כעמותה ההתנדבותית הגדולה בישראל, המובילה את המאבק במחלת הסרטן מאז 1952. מבצע זה הוא מקור תרומה חשוב של האגודה, שפעילותה אינה ממומנת מתקציב משרד ממשלתי כלשהו.

באמצעות תרומות הציבור האגודה למלחמה בסרטן מסייעת במימון עשרות מחקרים של רופאים וחוקרים, שמנסים למצוא תרופה למחלה, לבצע פעילויות הסברה במטרה להגביר את המודעות לדרכי המניעה של מחלות הסרטן בקרב הציבור הרחב, לתמוך כספית בחולי סרטן נזקקים, לסייע לילדים חולים בהשלמת חומר לימודי, להפעיל קייטנות נופש לחולי סרטן ובני משפחותיהם, לרכוש מכשירים רפואיים חדשניים ומתקדמים, לסייע בהקמת מחלקות לחולי סרטן בבתי חולים ברחבי הארץ לפעול לטובת חולי הסרטן בישראל לקידום זכויותיהם וכן הלאה.

כיום חיים בישראל למעלהמ-200,000 חולי סרטן הנמצאים בטיפול או במעקב. הנתונים מראים שמדי שנה נוספים כ-28,000 חולי סרטן חדשים, מהם כ-400 ילדים.

ביום ההתרמה, בעיר, מודיעין מכבים רעות ישתתפו מאות תלמידים, מכיתות ז’-ח’׳ מבתי ספר בעיר וחברי תנועות הנוער בעיר.

למבצע יירתמו גם מתנדבי האגודה למלחמה בסרטן, מתנדבי ארגון רוטרי, ותושבים מתנדבים נוספים לסייע בחלק הלוגיסטי של קליטת המתרימים בבתי הספר. גורמים נוספים אשר משתתפים במבצע הם וחברת קוים תעמיד לרשות המתרימים נושאי תג אישורי נסיעה בחינם למשך שעות המבצע. בנוסף משטרת מודיעין ומחלקת הביטחון של העירייה שתגביר את נוכחותה ברחבי העיר על מנת לשמור על ביטחון התלמידים.

מבצע גיוס התרומות החל השבוע כמו בכל שנה במשרדו של ראש העיר חיים ביבס, בנוכחות  יו”ר הסניף של האגודה בעיר, שולה זק, ורכזת המבצע מטעם האגודה למלחמה בסרטן דניאל בן דוד. ביבס הודה לזק ולבן דוד על פעילותן הרבה להצלחת המבצע: ”העיר מודיעין מכבים רעות התברכה בתושבים אכפתיים ואנחנו רואים זאת בכל מקום ובמיוחד בכל הקשור בנתינה לחלש. אני סמוך ובטוח שגם השנה, כמו בכל שנה ימצאו תושבי העיר דרך לסייע לאגודה הנפלאה שכל מטרה לעזור לזולת.”

יו”ר סניף מודיעין של האגודה למלחמה בסרטן, שולה זק: ”אני קוראת לתושבי העיר לפתוח את הדלת והלב בפני המתרימים ולתרום למען החולים ונגד המחלה. בזכותכם נרים יחד תרומה גדולה למען מטרה נעלה.”

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות