חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מפסיקים את המים

 

תאגיד מי מודיעין החל לפני שבוע בעבודות להחלפת קו מים ראשי בעיר, שאירעו בו מספר פיצוצי מים. במהלך העבודות צפויה הפרעה קלה לתנועה וצפויה לפחות הפסקת מים אחת ברחבי העיר

 

תאגיד מי מודיעין החל לפני שבוע בעבודות להחלפת קו מים ראשי בעיר, שאירעו בו מספר פיצוצי מים. במהלך העבודות צפויה הפרעה קלה לתנועה וצפויה לפחות הפסקת מים אחת ברחבי העיר.  העבודות מתבצעות בתיאום מלא עם עיריית מודיעין מכבים רעות, משטרת ישראל וחברות התשתית השונות.

מדובר כאמור בקו מים ראשי המספק מים לרחובות רבים בעיר, וכל הפסקת מים שנובעת מהצורך לתקן פיצוץ בצינור, משפיעה על עשרות רחובות במספר שכונות.

לאחר שאירעו בקו ראשי זה מספר פיצוצי מים, התברר כי קטע הקו חלש ותיקונים אינם מספקים. לכן, החליטה הנהלת תאגיד מי מודיעין להחליף את כל קטע הקו הבעייתי. העבודות להחלפת קטע הקו אמורות להימשך כחודשיים, והחלו בשבוע שעבר.

קטע הצינור החדש שיחובר יהיה עשוי מחומר הנקרא פוליאתילן, והוא חומר פלסטי עמיד הרבה יותר ממתכת, שאמור להחזיק מעמד באופן יציב לאורך עשרות שנים.

במהלך העבודות תתקיים כאמור לפחות הפסקת מים אחת, שמטרתה לחבר את קטעי הצינור השונים. הפסקת המים תשפיע על עשרות רחובות במספר שכונות בעיר, אך הניסיון מלמד כי ברוב הרחובות המים עדיין ממשיכים לזרום בבתים, אם כי בלחץ נמוך מאוד. תאגיד מי מודיעין יציב ברזיות לחלוקת מים בשכונות בהן לא תתאפשר זרימת מים כלל.

כדי להקטין למינימום האפשרי פגיעה באיכות חיי התושבים בעיר, תתקיים הפסקת המים בשעות הלילה. תאריך הפסקת המים ייקבע לפי קצב התקדמות העבודה. הצפי הוא כי ההפסקה תתקיים בשבוע שבין 25-29 לאוקטובר, אך אין אפשרות לתת במועד מוקדם זה תאריך סופי. כרגע העבודות מתבצעות בקצב הרצוי ואף מקדימות אותו.

תושבי העיר מתבקשים להצטייד כבר עכשיו בבקבוקי מים בבתים, כדי שיוכלו להמשיך בשגרת החיים הרגילה גם בעת הפסקת מים. נדגיש כי הצטיידות במים בבתים היא חשובה בכל מקרה לשעת חירום, וכי פיקוד העורף ממליץ כי בכל בית בישראל תהיה תמיד כמות של 3 ליטר מים לנפש, בחישוב של כמות מספיקה ל-3 ימים לכל נפש.

בנוסף להפסקת המים, יהיו מספר שינויים בתנועה במהלך העבודות. שינויים אלו כרוכים בסגירות של נתיבי תנועה, לצורך העברת קטעי צינור מתחת לכביש ,ומתבצעים בתיאום עם המשטרה. רוב השינויים בתנועה יתקיימו בשעות הלילה. בשבוע שעבר כבר נחסמה כניסה אחת של רחוב נחל הירקון והכניסה והיציאה מהרחוב התאפשרה רק מצד אחד. השבוע תהיה חסימה בצד השני של הרחוב ובהמשך צפויה גם סגירה של רחוב נחל געתון לצורך העברת צנרת מתחת לכביש.

תאגיד מי מודיעין ישלח הודעות מוקלטות לטלפונים של התושבים המתגוררים באזורים שיהיו מושפעים הן מחסימות התנועה, והן מהפסקות המים. המודעות נשלחות לטלפונים של התושבים המעודכנים במערכת, ולכן תאגיד מי מודיעין קורא לכל תושבי העיר לוודא כי מספרי הטלפון שלהם אכן מעודכנים במערכת של מי מודיעין- כולל הטלפונים הניידים. עדכון ניתן לבצע דרך אתר מי מודיעין WWW.MEI-MODIIN.CO.IL בפרק שירות לקוחות, עדכון פרטים אישיים.

תאגיד מי מודיעין יפרסם את מועדי הפסקות המים וסגירות הכבישים גם באתר האינטרנט ובפייסבוק של התאגיד ושל העירייה, במוקד העירוני ובמוקד הטלפוני של מי מודיעין. מומלץ להתעדכן מראש.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות