חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

שחר מי-און נבחר להיות ציר בקונגרס הציוני ה37

 

חבר מועצת העיר מודיעין מכבים, וראש סניף "יש עתיד" בעיר שחר מי-און נבחר להיות ציר בקונגרס הציוני הל"ז (ה-37) בעוד מספר ימים (20-22 באוקטובר), יתקיים בירושלים הכינוס ה-37 של הקונגרס הציוני

 

חבר מועצת העיר מודיעין מכבים, וראש סניף "יש עתיד" בעיר שחר מי-און נבחר להיות ציר בקונגרס הציוני הל"ז (ה-37) בעוד מספר ימים (20-22 באוקטובר), יתקיים בירושלים הכינוס ה-37 של הקונגרס הציוני - גלגולו העכשווי של הקונגרס הציוני הראשון, אשר התקיים 1897 בבזל, בו הציג בנימין זאב הרצל את מטרותיה של התנועה הציונית הציונות: "להקים לעם ישראל בית מולדת בארץ ישראל מובטח לפי משפט הכלל".

בקונגרס זה ישתתפו עשרות נציגים מתנועות פוליטיות ואחרות הפועלות למען קידום מטרות הציונות, וביניהם שחר מי-און אשר נבחר לכהן כציר בקונגרס מטעם מפלגת ",יש עתיד". "זה כבוד גדול להיות חלק מהנבחרים שנבחרו להנחיל לדורות הבאים את הציונות שמשמעותה היום יותר מתמיד לעיצוב מדינת ישראל, מוסדותיה, יעדיה ודמותה. אני גאה שהעשייה הציבורית שלי במועצת מודיעין מכבים מקבלת זוכה להערכה ולחיזוק שכזה", אמר מי-און. שחר מי-און (בן 44 ).

מכהן כחבר מועצת העיר מודיעין מכבים מזה כשנתיים, מחזיק תיק קידום עסקים קטנים ובינוניים וטיפוח יזמות עסקית, מחזיק תיק קידום מעמד הילד ויו"ר הוועדות העירוניות, מייסד אקים מודיעין מכבים-רעות, כיהן היו"ר מעל 11 שנים בעמותה הנותנת מענה למאות ילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים בעיר.

יקיר העיר לשנת 2009 על פעולותיו בהתנדבות למען ילדים ובוגרים עם מוגבלות שכלית ובני משפחותיהם. הוביל וניצח בבג"צ מול משרד החינוך על קיצוץ של 6 מיליון ש"ח ובעקבות הבג"צ הקיצוץ בוטל. מרצה בפני אלפי בני נוער על קבלת השונה בחברה בהתנדבות. , מסייע בשיקום בניי נוער בסיכון בהתנדבות ובעשייה לילדים עם צרכים מיוחדים.

ייצר קשר וייצוג ציבורי בין העסקים המקומיים לעירייה, מקדם תוכנית פורצת דרך "עיר מקדמת ילדים" בשיתוף השלטון המקומי והמועצה לשלום הילד. כעת, מאז קמה מדינת ישראל התאימה עצמה התנועה הציונית למציאות של מדינה ריבונית. מתפקידיה המרכזיים כיום ניתן למנות את כינוסו של העם היהודי במולדתו ההיסטורית על ידי עלייה מכל הארצות, שמירה על ההמשכיות היהודית ומניעת ההתבוללות בעם היהודי על ידי קידום חינוך יהודי ועברי וטיפוח ערכי רוח ותרבות יהודיים, מאבק באנטישמיות, הגנה על זכויות יהודים ברחבי העולם, הסברה ציונית, וחיזוק אחדותו של העם היהודי ומרכזיותה של מדינת ישראל בעם היהודי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות