חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

צלילי סתיו 2015 - זה כבר קרוב קרוב

 

פסטיבל, שיתקיים בסוף השבוע 5-7.11.15, נחשב לאחד מאירועי השיא בפעילות התרבותית המתרחשת בעיר כולל בתוכו הופעות מפתיעות ומרגשות עם אמנים מהשורה הראשונה

 

לסתיו יש מספר סממנים, פריחת החצב, בואו של הנחליאלי נשירת עלי השלכת ובמודיעין מכבים רעות בשורת הסתיו מגיעה עם בואו של פסטיבל "צלילי סתיו". השנה יציינו בעיר את השנה ה-16 של פסטיבל "צלילי סתיו", שלושה ימים של חגיגה מוסיקלית עם 20 מופעים מגוונים שיתקיימו ברחבי העיר, החל ממוסיקה קלאסית, מוסיקת עולם, ג’אז ועד רוק ומוסיקה ישראלית.

הפסטיבל, שיתקיים בסוף השבוע 5-7.11.15, נחשב לאחד מאירועי השיא בפעילות התרבותית המתרחשת בעיר כולל בתוכו הופעות מפתיעות ומרגשות עם אמנים מהשורה הראשונה, סוגי מוסיקה מגוונים וחוויה מיוחדת בעיר בשלושה ימים שכולם צלילים והרמוניה. הרפרטואר העשיר והמגוון מאפשר לקהל לבחור ולעבור מבמה אחת לשנייה, כאשר מרבית המופעים הם ללא תשלום.

את סוף השבוע המוזיקאלי, אותו מפיק צוות אגף תרבות ואירועים בראשות אלון שמידט, יפתח המופע של להקת ’הטרנזיסטור’ בערב מחווה לאריק איינשטיין. זהו מופע מקורי המפגיש את התזמורת הסימפונית אשדוד יחד עם להקת "הטרנזיסטור" שתארח את סיון טלמור, בוגרת "the voice", לערב מחווה לגדול זמרי ישראל. להקת ’הטרנזיסטור’ החלה לפעול מספר חודשים לפני מותו של אריק איינשטיין, מתוך כבוד והערכה ליצירתו ובחרה לבצע את שיריו נאמנים למקור, לעיבודים ולביצועים שלו.

בין השירים שיבוצעו במופע: "אבשלום", "למה לי לקחת ללב", "יושב על הגדר", "סע לאט", "קפה תורכי", "אני ואתה", "עוף גוזל", "אני רואה אותה בדרך לגימנסיה" ושירים אהובים נוספים. לאחר מכן יתקיים המופע "דו מי soul", עם הזמרת כרמי שימרון, שחוזרת לעיר למופע חגיגי במיוחד לפסטיבל "צלילי סתיו", כשהיא חמושה במיטב הלהיטים מעולמות ה - soul וה - jazz. מופע זה יערך בלובי היכל התרבות השעה 22:30.

ביום שישי יתקיימו מגוון מופעים ברחבי העיר כאשר מוקדם בבוקר מבקרי הקניון יוכלו ליהנות בין השעה 09:30 ל-11:30 מהמופע של ה"אנשים בירוק". לקניון יגיעו שלישיית נגנים שינעימו לציבור הקונים צלילים ומוסיקה מכל הזמנים. בשעה 13:00 יתקיים המופע "סתיו יום של חול" בהשתתפות חבורת הזמר הייצוגית "קלי קולות" בניצוחה של הניה דננברג בשירה מזמרת הארץ. שירים עבריים מכל הזמנים. בין השירים: "סתם יום של חול", אחרי 20 שנה", "כמו גלגל" ועוד, כאשר הקהל שיגיע ללובי היכל התרבות מוזמן להשתתף בשירה ולקבל יחד את השבת הסתוית. בשעה 14:30 יארח הפסטיבל באולם עינן שבקניון עזריאלי את שלומי שבן והפסנתר.

שבן, אחד המוזיקאים המקוריים, המאתגרים והמצליחים במוזיקה הישראלית . מאוחר יותר, בשעה 16:00, במדשאה של היכל התרבות יוכלו חובבי המוזיקה הבלקנית, או מי שעוד לא נדבק בשיגעון הבלקני, ליהנות מהמופע הפרוע של "בלקן במחסן". שהופכים כל הופעה לחגיגה מטורפת של צלילים וצבעים. כמעט במקביל למופע זה, בשעה 16:30, יתקיים "בפארק הקסום" ליד בית הספר דורות המופע "תרועת החיות" של צח גרטנר במופע מוזיקלי המשלב בין מוזיקה לבין עולמם המופלא של בעלי החיים, שיחשוף את הילדים לסגנונות מוזיקה שונים ומגוונים.

בני הנוער בעיר יוכלו גם הם ליהנות מפעילות נוער במסגרת פסטיבל צליל סתיו כאשר ביום שישי בשמונה בערב יופיע במתחם אומנויות לנוער - הגג האדום הזמר אלישע בנאי ו40 השודדים. המופע המרכזי של יום שישי יתקיים בתשע וחצי בערב בהיכל התרבות עם אחת הזמרות הגדולות בתולדות הזמר הישראלי, יהודית רביץ, הזמרת ש"באה מאהבה" תשיר לצופים על "געגוע", "מילה טובה", "שבתות וחגים", "ארבע לפנות בוקר", ועוד שירים מהרפרטואר הבלתי נגמר שלה.

ראש העיר חיים ביבס: "פסטיבל "צלילי סתיו" הוא אחד האירועים המובילים בעיר ולמעשה מהווה "פס הקול" של העיר עם תחילתה של עונת הסתיו וזאת בזכות המופעים המגוונים והאיכותיים שהוא מציע. הפסטיבל מושך אליו תושבים רבים מהעיר שנהנים ממופעים לכל המשפחה כאשר כל חובבי המוסיקה יכולים למצוא בו מגוון רחב של סגנונות ומופעים המתאימים לטעמם ואני מזמין אתכם התושבים להצטרף אלי וליהנות מחוויה מוסיקלית ייחודית."

חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות, אלעד שמעונוביץ: "פסטיבל צלילי סתיו הוא סוף שבוע מיוחד וקסום המתקיים בעיר אחת לשנה ומאפשר לנו ליהנות מהופעות מוזיקליות ייחודיות, הרכבים שונים וסגנונות איתם לא תמיד יוצא לנו להיפגש בשגרת היום-יום. הפסטיבל המסורתי, שהפך להיות אחד האירועים המזוהים עם העיר, הוא האירוע המרכזי האחרון בשנת העבודה 2015- שנה שהייתה מלאה וגדושה באירועי תרבות בעיר, הופעות ופסטיבלים. תכנית הפסטיבל השנה עשירה ביותר, וכוללת מגוון אירועים והופעות המתאימים לכל הגילאים וכל הסגנונות במקומות שונים ברחבי העיר".

מנהל אגף תרבות ואירועים, אלון שמידט: "זוהי התרגשות מחודשת להגיש לתושבי מודיעין מכבים רעות כמידי שנה תכנית עם רפרטואר עשיר ומגוון של מופעי מוסיקה מכל הסגנונות כשהמטרה אחת היא: לחשוף ולהיחשף לסגנונות שונים במוסיקה ולתת מנעד רחב לכל האוזניים ילדים נוער ומבוגרים כאחד ועד לשנה הבאה כולם מוזמנים לבוא וליהנות מפסטיבל צלילי סתיו שהפך להיות מסורת בעירנו. אז זהו זה ולא אחרת מים סוף עד ים כינרת ..."כפי שהלחין שמוליק בוגדוב לתוכנית המיתולוגית זהו זה."

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות