חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

המפגעים הוסרו טיפין טיפין

 

נדיבותה של עיריית מודיעין כלפי קבלן שבנה בשכונת הכרמים גרמה לפגיעה באיכות הסביבה של תושבי המקום. התערבות אתר MCITY הביאה לתיקון המצב לטובת רווחת התושבים. סיפור מתמשך עם סוף טוב

 

תושבת שכונת הכרמים פנתה לפני כחודש למערכת MCITY והפנתה את תשומת לבנו לכך כי ברחוב כסלו 40-42 ליד קומפלקס גני הילדים מצוי קרוון ישן של אחת מחברות הבניה שבנתה במקום ואשר שימש בעבר את החברה כמחסן או כמשרד, וכי החברה סיימה לבנות באזור כבר לפני למעלה משנתיים.

מעבר לתלונתה של התושבת על כך שהקרוון נותר בשטח היא התלוננה בפנינו, כי בסביבתו נוצרה "מיני מזבלה" שהולכת וגדלה בהתמדה ואף גורם אינו מנקה או מטפל בשטח המוזנח.

את תלונתה של התושבת העברנו לעירייה, אשר דווחה לנו כי:  "הקרוואן משמש את החברה הקבלנית לבקשתה ובאישור העירייה, עד תום פעילות החברה באזור, כאשר האחריות על ניקיון השטח מוטלת על החברה. בתום פעילות החברה באתר יפונה השטח".

                                       מפגע על גג הקראוון  צילום: יואל תמנליס

פנייתנו אכן נשאה פרי ותוך פחות מיממה נוקה השטח לשביעות רצון הדיירים המתגוררים בסמוך. מאחר והמפגע הוסר מיד, ויתרנו בשלב הזה על פרסום הכתבה שעסקה בנושא.

חלפו כשבועיים והופתענו לקבל במערכת תלונה נוספת, של תושבת אחרת, בה נאמר כי במגרש האמור ישנם למעשה שני קרוונים של אותה חברה, כשהקרוון האחורי קטן יותר ומוסתר לחלוטין על ידי הקרוון שבחזית, אך על גגו ובסביבתו קיים מפגע תברואתי מתמשך של פסולת בניין וזבל.  

האתר נמצא, כאמור, בלב רחוב בנוי ומאוכלס מזה שנים, בקרבה רבה מאוד לגני הילדים ולבנייני מגורים.

פנינו שוב לעירייה וביקשנו לדעת: מדוע לא מפקחים על הקבלן שיבצע את הניקיון בשלמותו ולא יעשה "חצי עבודה", ושאלנו עד מתי העירייה מתכוונת לאפשר לקבלן להחזיק במקום את הקרוונים? ומה אמור להיות במגרש זה בעתיד?

מדוברות העירייה נמסר לנו כי: "בתחילת השבוע פינתה חברת הבנייה את המבנים שהיו במגרש, באישור, לאחר שניקתה את המקום לשביעות רצון העירייה. בתקופה הקרובה תתבצע בעירייה בדיקה לקביעת ייעודו העתידי של המתחם".

מבדיקת MCITY  עולה כי אכן היום השטח נקי מכל מפגע או מבנה מיותר. סוף טוב הכל טוב, ואנחנו נמשיך כהרגלנו לחשוף ולדווח על מפגעים לרווחת התושבים.

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות