חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

לחלוק חוויות מסע עם התרמילאית בעלת תו נכה

 

ביום שני הקרוב תתקיים במועדון צוות ברעות תקיים ד"ר דרורה בהרל, שחזרה ממסע אתגרי בהימלאיה ההודית למרות מוגבלותה הגופנית, הרצאה מרתקת על השבטים הנידחים בדרום אתיופיה

 

ד"ר דרורה בהרל ממודיעין, שהשיקה השנה את ספר הביכורים שלה "יומני מסע - לטייל עם מוגבלות". תקיים ביום שני הקרוב, 2.11.15, בשעה 10:00, במועדון צוות ברעות, הרצאה מרתקת בנושא "השבטים הנידחים בדרום אתיופיה". ההרצאה תהיה מלווה במצגת צילומים מרהיבים שצילמה ובסיפורים מרתקים ממסעה האתגרי בדרום אתיופיה, שחלקם מופיעים בספר ומשולבים בתיאור התמודדותה עם הקשיים.

לאחרונה חזרה ד"ר דרורה בהרל ממסע אתגרי וקשה במיוחד ב"אזור האגמים הגבוהים" שבמזרח לאדק שעל גבול סין, ההימלאיה ההודית.

ספרה של ד"ר בהרל מכיל חמישה מסעות אתגריים שהיא ערכה, כתובים ומצולמים מהשנים 2013-2009: מסע ג’יפים אתגרי בהרי האטלס ובדיונות של הסהרה במרוקו; שלושה יומני ספארי ססגוניים ומרתקים באוגנדה, טנזניה ודרום-אתיופיה, המתארים בלשון חיה ואוהבת את הנופים, החי, הצומח והתושבים במדינות אפריקניות אלה מנקודת המבט הייחודית של ד"ר בהרל; ולבסוף סיפור מסע קשה מאוד פיזית אך מתגמל ומפעים להימלאיה ההודית וצפון הודו.

ספרה של ד"ר דרורה בהרל הוא סיפורה של אישה אמיצה והרפתקנית, שאינה נכנעת למגבלותיה הגופניות ומסתערת על החיים. בסיפורי המסע שלה משלבת ד"ר בהרל את התמודדותה עם מוגבלותה/נכותה ובריאותה הלקויה ומקדישה את הספר "לכל מי שחושב שאי אפשר". "במקום שיש רצון תהיה גם דרך לטייל ולצלם על אף הקשיים" טוענת ד"ר בהרל  ובמבוא לספרה  אומרת "אני מקווה שהספר יוכל לתרום לאחרים הסובלים ממוגבלות כלשהי", וממשיכה, "כשאני חושבת על הקשיים שאני חווה גם ביומיום וגם אלה שחוויתי במסעותיי אני מגיעה למסקנה שהמשותף למרביתם הוא גורם הנגישות ויחס הסביבה אל המוגבל, אל האחר והשונה".

ד"ר דרורה בהרל, תושבת מודיעין, מציירת ומצלמת והיא אוטודידקטית בתחומים אלה, ואפשר להיווכח בכך על פי התצלומים המרהיבים המובאים בספר - נופים ופורטרטים כאחד.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות