חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

לאה גרוסמן / רואה מסך

 

נהניתי מכל רגע. ערב שכולו ארץ ישראל המלווה בצחוק וברגש, אל תפספסו! בהיכל התרבות מודיעין

 

אלה גרוסמן היא ההצגה המופלאה מבית תיאטרון בית ליסין שעולה בימים אלו על הבנות בארץ. סיפורה של אלה (ובשמה המלא ישראלה) מתפרש לאורך ההצגה מגיל ילדות ועד בגרות, מהרצון העז לממש את כישרונה ועד החלום להיות כתבת צבאית ובהמשך עיתונאית פעילה.

אלה גרוסמן, ישראלית צברית, נאלצת להתמודד עם קשיים רבים בדרך להגשמת חלומה אך בזכות התשוקה להצלחה והפחד לבזבז את הכישרון היא עומדת איתנה מול התמודדויות. נחושה להיות אישה מצליחה בעולם גברי היא הולכת אל עבר המטרה ופוגשת בדרך את המציאות הכואבת במדינת ישראל של שנות ה.70 העלילה עוסקת בשאלה האם להגשים את חלומך למרות הכל? לוותר על מערכת יחסים רק בשביל לא לבזבז את הכישרון שלך? לעיתים שווה להקריב הכל, אך לרוב צריך לדעת לשלב בין כל הדברים בחיים ולא לוותר על הכל רק בשביל קריירה.

הבימוי המרענן של ציפי פינס מצליח להחזיק את הקהל קשוב ומרוכז לאורך כל ההצגה. השבירות הקומיות מאוד מצד אחד, והדרמטיות מצד שני נותנות להצגה פן אישי וגורם לקהל להזדהות עם המציאות בה חיות הדמויות. הנושאים שעולים במחזה נוגעים לתקופה שבה מתרחשת ההצגה ובאופן מפתיע אך הגיוני מאוד מתקשרת באופן ישיר לתקופתינו היום. הצפייה בהצגה נותנת פרספקטיבה מעניינת על המלחמות, הפוליטיקה והמצב החברתי בארץ.

המשחק המעורר השראה שלהילה פלדמן בתפקיד של אלה ראוי לשבח. כמובן שבנוסף לצוות השחקנים הנהדר: גיה באר-גורביץ’, שלומי טפיארו, יניב לוי, שמרית לוסטיג, חייקה מלכה, קרן מרום, אברהם סלקטר, הילה פלדמן,יקיר שוקרון, ניר שטראוס,שהצליחו ליצור על הבמה חווית צפייה מרתקת וטובה.

נהניתי מכל רגע. ערב שכולו ארץ ישראל המלווה בצחוק וברגש, אל תפספסו! בהיכל התרבות מודיעין 1-3.12, 5.12

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות