חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

יצירתיות בעסקים - גם במודיעין

 

עשרות בעלי עסקים מאזור מודיעין השתתפו באירוע, שנערך במתחם MESH מודיעין במסגרת שבוע היזמות הבינלאומית, בהובלתם של שי טאובס ולימור רביד  

 

במסגרת שבוע היזמות הבינלאומית התקיימו ברחבי העיר אירועים שונים ובהם ערב יצירתיות בעסקים. במסגרת שבוע היזמות הבינלאומית התקיימו ברחבי העיר אירועים שונים ובהם ערב יצירתיות בעסקים.

האירוע, אליו הגיעו עשרות אנשים - ברובם אנשי עסקים ממודיעין והסביבה, התקיים במתחם MESH מודיעין בהובלתם של שי טאובס ולימור רביד, שניהם יועצים מובילים בתחומם ותושבי העיר.

את הערב פתחה לימור רביד, יועצת ארגונית ועסקית, מנכ"ליתZoom in HR  בהרצאה חוויתית ומעשירה על יצירתיות, חשיבה יצירתית ובעיקר על כלים לפיתוח חשיבה יצירתית בעסקים ובכלל. רביד שכנעה את הקהל כי "יצירתיות טמונה בכל אחד" ובאמצעות הטמעת כלים לפיתוח חשיבה יצירתית ניתן לאמן ולפתח את שריר היצירתיות האישי ולהטמיע תהליכים יצירתיים בעסק.

בהמשך הערב עלה לבמה שי טאובס, יועץ שיווקי, מנכ"ל אינטגרל אסטרטגיות שיווק יצירתיות, שבאופן לא מפתיע דיבר על שיווק יצירתי. בהרצאה, שנתנה לבעלי עסקים כלים של ממש כיצד להפוך את השיווק שלהם משיווק רגיל לשיווק יוצא מן הכלל, יצירתי, מושך ומביא תוצאות ריתק טאובס את הקהל עד השעות הקטנות של הלילה.

משתתפים בהרצאה אמרו כי "זו לא היה עוד ערב של הרצאות, אלא חוויה מרתקת ואפקטיבית", והוסיפו כי הם מתכוונים ליישם את הכלים שלמדו בערב זה ולהפוך את העסקים שלהם לעסקים יצירתיים יותר.

 בתמונות:
שי טאובס ולימור רביד באירוע

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות