חיפוש

 

 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

המנהל האידיאלי / סמדר נדב

 

המשימה שקיבל לפטר חלק מעובדיו הייתה קשה עבורו והוא חש מצוקה, הוא תאר זאת במילותיו ”,אני אוהב את האנשים שלי ולא מסוגל להיפרד מהם, אך גם מבין את הצורך להקטין הוצאות לחברה, אני מרגיש חצוי ”

 

מנהל המשלב בין משימה ואנשים הוא מנהל אידיאלי ופעמים רבות יהיה כריזמתי. הוא ייזום ,יביע רעיונות יוציא לפועל, יתמרן יתכנן לטווח הקרוב וגם הקצר  תוך התייחסות לאנשים והפעלתם עם תשוקה ורצון לעמוד במשימה.

לעיתים ייקלע לקונפליקט בין הרציונל לעמוד ביעדים אך גם יתעורר אצלו האמפטיה להתחשב ברצון העובדים. מאבק זה יוביל אותו להרבה עשייה אך גם תסכול והרבה פעמים ייקח על עצמו משימות של אחרים שעלול להוביל לוורקהוליות.

אילן עבד כמנהל בחברה ותיקה  שנקלעה לקשיים, כדי לצאת מהמשבר הוחלט בחברה לבצע שינוי ארגוני, קיצוץ בהוצאות ופיטורין של עשרות עובדים. הוא ביקש סיוע וליווי במשימה.

באבחון הגרפולוגי התברר שסגנון הניהול של אילן מכוון אנשים,יש לו יכולת תקשורת גבוהה אך הוא מתקשה בקבלת החלטות. חשובים לו האנשים והאווירה ההרמונית סביבו, המניע לפועלו בא מהצורך בלרצות ולשמור על הרמוניה סביבו..

המשימה שקיבל לפטר חלק מעובדיו הייתה קשה עבורו והוא חש מצוקה, הוא תאר זאת במילותיו ",אני אוהב את האנשים שלי ולא מסוגל להיפרד מהם, אך גם מבין את הצורך להקטין הוצאות לחברה, אני מרגיש חצוי " . בשני המפגשים שערכנו אילן הבין שלפטר את אנשיו זה חלק מהמשימה והאתגר הגדול היה עוד לפניו להמשיך ולתפקד ביעילות עם העובדים שנשארו שחוו אף הם משבר כשנאלצו להיפרד מחבריהם ולחזקם.

ההבנה שאף אחד אינו "חסין" לא הוסיפה לתחושת הביטחון. אילן קיבל החלטה לא להשתהות ולפטר את העובדים, הוא פעל ויחד עם נציגות ממשאבי אנוש עמד במשימה וכך יכול היה להתמקד בחיזוק רוחם של  האנשים הנותרים במילוי מקום החסרים ובארגון הפעילות מחדש ללא זעזועים נוספים.

אבחון גרפולוגי:

נוי רווקה בת 32 מבקשת ייעוץ בתחום הזוגיות

נוי היקרה ,את בחורה ספונטנית  בעלת תקשורת טובה ,שחשובה לה האסטטיקה,הינך מעורבת ודומיננטית בחיי הסובבים איתך..

הינך בררנית ומחפשת בן זוג עם מעמד שיקדיש לך תשומת לב ירעיף עלייך אהבה וימלא לך את הצורך.

האימפולסיביות והקושי להציב גבולות לעצמך  גורמים לך לעיתים לחוסר שליטה ומכאן נזהרת לחשוף את רגשותייך, למרות הקושי הרגשי ככל שהזמן עובר את מקבלת בטחון ונפתחת לסביבה.

 .

סמדר נדב אברבנאל היא גרפולוגית מוסמכת, מאמנת אישית, מתמחה באבחון ואימון למציאת זוגיות, התאמת עבודה וקריירה ופתרון משברים אישיים. ליצירת קשר 054-7339719 WWW.SMADARNADAV.CO.IL

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות