חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

מופע שייכות, בסימן 20 שנה להקמת העיר מודיעין

 

בבית הספר עירוני ג’, ע”ש מוטה גור, התקיים ביום שישי האחרון מופע השייכות המסורתי המתקיים זו השנה החמישית ברציפות. השנה, במלאת עשרים שנים להקמתה של העיר מודיעין

 

בבית הספר עירוני ג’, ע"ש מוטה גור, התקיים ביום שישי האחרון מופע השייכות המסורתי המתקיים זו השנה החמישית ברציפות. השנה, במלאת עשרים שנים להקמתה של העיר מודיעין, הוחלט להציג את פני עיר העתיד בהשראת דמויות מהאגדות. 110 תלמידי שכבות ז’ עד יב’ השתתפו במופע, שכתבו תלמידי שכבת י"ב וביים צביקה בן חמו, תוך שילוב מגוון אומנויות הבמה, כתיבה, שירה, משחק, כוריאוגרפיה, ריקוד, ועוד. עיני התלמידים, ההורים, והאורחים הרבים שמילאו את האולם היו נשואות אל רחבת הבמה המעוטרת בתפאורה שהשתנתה במהלך המופע בהתאם לסצנות, למופעי הריקוד והשירה.

"לפני שנים רבות, ביער עבות, ישבו כל הדמויות מהאגדות...לאט לאט החל האדם להתרבות, ובניינים את היער החלו לכסות", כך נפתח המופע "אגדה בג’", שעורר גלי צחוק רמים, זיכרונות משותפים מעברה של העיר, ושיתף בחוויה מיוחדת את הקהל הרב שגדש את אולם בית הספר.

הרעיון של המופע נבנה על גבי דמויות מן האגדות השזורות בשלבי התפתחותה של העיר מודיעין. העלילות נרקמו בחוטי שנינות והומור עם סיפורה של עיר העתיד. המבנים, המרכזים והבניינים החליפו את היערות העבותים, הדמויות האגדיות חוו שינויים בתפאורת חייהן. השלווה האגדית שינתה פניה לחיים שוקקים. ההתפתחות המואצת של העיר, יצרה תפנית בעלילה, ושינתה את אורח חייהן של הדמויות. בין הסצנות השונות שביצעו התלמידים, הופיעו הרקדנים בביצוע כוריאוגרפי מרשים בליווי מוזיקלי.

במופע השתתפו ראש העיר, חיים ביבס, חברי המועצה הילה בן אליעזר, המחזיקה בתיק החינוך ואלעד שמעונוביץ, מפקחת משרד החינוך על בתי הספר העל יסודיים במחוז ירושלים, רות לסרי, ראש מינהל החינוך, בתיה שוכן אורבוך, סגניתה, מירי חוגרי, מנהלת המחלקה לחינוך על יסודי, דלילה אשכנזי, מנהל אגף התרבות, אלון שמידט ותלמידי בתי הספר היסודיים, המזינים את עירוני ג’, בית הספר " רמון" ו"קשת", שלוו ע"י מחנכיהם, שהשתתפו באופן פעיל, והיו חלק בלתי נפרד מהמופע המושקע, כך שתחושת השייכות כבר החלה להירקם בחוויה המשותפת.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות