חיפוש

 

 
לדף הבית >>     האיש שבא לסעוד >>

זמן לקצת גון ווין / האיש שבא לסעוד

 

בכתבה של גיל חובב על המקום הוא המליץ לבקש שולחן עם נוף, ועכשיו תשאלו איך יכול להיות נוף במסעדת קרקע ברחוב הרצל? אז אנחנו נסביר גם: ממרום מושבנו הנוח נתגלה לעינינו הנוף ...

 

מתברר שטרנד הטבעונות החשוב בהרבה דברים, לא הצליח לשנות את גרעין הקרניבוריות שיש בישראלים חובבי השיפודים. רק בשנה האחרונה נפתחו שלל מקומות  מבוססי בשר כגון המוסד לכריכים מיוחדים, שוק הפליאו, מיטמרקט, דייליז ועוד. לכל החבורה גדושת נתחי הבשר הצטרפה לאחרונה גם הריו גרנדה, מסעדת בשר אולד סקול.

השם לקוח ממערבון עם ג’ון וויין משנת 50’, מה שנותן למסעדה אווירת מערבונים  כמו בימים הטובים. כבר בכניסה מבינים שלצימחונים אין ממש מה לחפש פה והיישר מהאנרגיה השכונתית של רחוב הרצל עפנו פנימה לאווירה של בשר. העיצוב מרשים, מערב פרוע בסגנון מודרני, רצפה מעוטרת, קיר מקושט באיורים של חלקי בשר , הרבה עץ עם נגיעות קטנות של צבע ותאורה חלשה ונעימה שמסממת אותך קלות ככל שהיין ממשך לזרום.

בכתבה של גיל חובב על המקום הוא המליץ לבקש שולחן עם נוף, ועכשיו תשאלו איך יכול להיות נוף במסעדת קרקע ברחוב הרצל? אז אנחנו נסביר גם: ממרום מושבנו הנוח נתגלה לעינינו הנוף - הקיר המפריד בין הגריל והמעשנה למסעדה עשוי זכוכית. מה שמאפשר לברי המזל שקיבלו את הנוף, לראות את הנתחים עולים על הגריל ואת מקרר הבשר הגדוש. אז אל תשכחו לבקש.

תפריט האוכל תמציתי וידידותי למשתמש, בלי הרבה תיאורים מוגזמים. פתחנו בנתחי סינטה עם סלט שורשים מרענן, סלט עגבניות עם גבינת בושה ולחם הבית. כמה מילים לגבי הלחם, מתברר שהלחם כבר נקטל לא פעם ע"י סועדים אחרים ולמרות הכל הלחם ממשיך לצאת באותה הצורה. אז הרשו לנו להצטרף ולומר שהמנות הראשונות היו מעולות ומדוייקות בתיבול אבל הלחם היה יבש והחמאה הייתה קפואה ופשוט התעלמנו מהמנה הזו.  חבל.

במנות עיקריות הופיעו כמובן מגוון הנתחים הרגילים עם ההצהרה על הבשר האיכותי ביותר. לקחנו ספריבס 125 שקל)  ונתח פורטרהאוס  (165 שקל )  בליווי דלעת מעושנת ופטריות. בהתחלה חשבתי שהמחיר קצת מוגזם אבל קיבלנו מנות עצומות : הספריבס היה כ- 600 גרם,  מתקתק ועסיסי וגרם לי לקרייבינג פתאומי לפירה. נתח  הסטייק (500 גרם) היה משובח, מלא טעמים עם רכות נגיסתית. חרדל הברנדי שהוגש בצד היה מדהים ובא לי צנצנת מזה ברגעים אלו.
אני לא חובבת בד"כ מתוקים אחרי ארוחה כבדה אבל עוגת הסולת הייתה מצויינת.


׳ריו גרנדה׳, הרצל 4, תל אביב, טל׳ 03-5737277, פתוח כל השבוע בערב

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות