חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הפריזאים מכירים את מודיעין

 

כ-50 עולים דוברי צרפתית יצאו לאחרונה לסיור מודרך ברחבי העיר בליווי נציגים ממחלקת הקליטה ומדריכים של החברה להגנת הטבע. את הסיור שנועד לחבר את העולים לעיר

 

כ-50 עולים דוברי צרפתית יצאו לאחרונה לסיור מודרך ברחבי העיר בליווי נציגים ממחלקת הקליטה ומדריכים של החברה להגנת הטבע. את הסיור שנועד לחבר את העולים לעיר ולאתרי הטבע והמורשת שבה, החלו העולים בבניין העירייה, שם קיבלו הסבר על העיר, על אתריה המרכזיים, צורת הבנייה הייחודית ועל פרויקטים עתידיים.

משם המשיכו העולים בהסעה מאורגנת למספר אתרי טבע ומורשת בהם בית הכנסת החשמונאי העתיק וגבעת הברושים. הסיור הסתיים בטיול בגבעת התיתורה ובתצפית על העיר מראש הגבעה. העולים קיבלו באתרים השונים מידע מקיף על הטבע, השרידים הארכיאולוגיים וההיסטוריה מפי המדריך מהחברה להגנת הטבע.

הסיור שנערך בשפה העברית תורגם סימולטנית לצרפתית על ידי דניאל כהן שהתנדב לתרגם ליתר העולים. בסיור נכחה גם רכזת עולים דוברי צרפתית במחלקת הקליטה, קרין לימברק שציינה כי זוהי הפעם הראשונה שנערך סיור שכזה לעולים דוברי צרפתית בעיר. העולים הרבים שהגיעו הודו לה על ארגון הסיור ועל ההזדמנות להכיר את אתרי הטבע והמורשת בעיר, אליהם הם מתכוונים לשוב ולטייל עם בני משפחותיהם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות