חיפוש

 

 
לדף הבית >>     zimzum הדבורה >>

גואטה ודבורה מצטרפים למחאת השיימינג

 

דבורה לא סובלת את מכבי ת”א גם סל וגם רגל  וכשזו חטפה על הראש מחיפה, יצאה לחגוג מעל בתי העיר. בעודה מחפשת אקשן, צדתה בעינה בבנין העיריה את שמעון גואטה...

 

דבורה
דבורה לא סובלת את מכבי ת"א (גם סל וגם רגל)  וכשזו חטפה על הראש מחיפה, יצאה לחגוג מעל בתי העיר. בעודה מחפשת אקשן, צדתה בעינה בבנין העיריה את שמעון גואטה, מחזיק תיק התיירות ומורשת כשהוא מוקף באחמים לא מעט, בינהם, שלמה פסי , מירב פלג, מ.למנכ"ל העירייה מיכל פרפרי ומחזיקת תיק איכות הסביבה חברת המועצה ורד גל.

הסקרנות שעדיין לא הרגה את דבורה הובילה אותה להתקרב בדאיה כדי להבין מה שמעון  מבשל שם. אבל רק כשהגיע ממש לחלון הבנין וצילמה בעדשתה את השלט שחבר המועצה ועמיתיו החזיקו בידם, רק אז הבינה שמדובר בערב שקיימה ועדת התיירות ומורשת ששמעון כאמור עומד בראשה, ונושאו של הערב, תחזיקו טוב,הצגת פרויקט "אמץ אתר עירוני, יוזמה משותפת של חברי המועצה גואטה וורד גל, ובין היתר שותפים בו, אגף שפ"ע ומינהל החינוך שעיקרה תלמידים יאמצו אתר עירוני הנמצא סמוך לבית סיפרם וזה יחזק את הקשר עם הטבע והמורשת במקום המגורים.

בסיום הערב, כך מספר שמעון גואטה לדבורה, פנה אליי "ג’ארד זר" מצעירי הליכוד במודיעין להשתתף בקמפיין אנטי -שיימניג, ואני וחבריי למועצת העיר נענו לאתגר בשמחה. עבריינות מקלדת הכוללת שיח מסית ופוגעני אין להם מקום, לא ברשת ולא מחוץ לה.  זו  אלימות שיש להוקיע אותה. 
יש לנו בני נוער מדהים בקהילה שמבין ומודע שכיום מילה יכולה "להרוג " אני קורא לכל אחד ואחת מכם להצטרף לקמפיין למעננו ולמען ילדנו"

דבורה ממש רחוקה מלהיות ליכודניקית, אבל הבחור הליכודניק ובכלל כל האירוע, ריגשו אותה כמעט עד שהיא החליטה לתרום את כל הדבש שתפיק בפברואר לצען הפרוייקט.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות