חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אחרי 20 שנה, סוף סוף מכון רישוי במודיעין

 

לאט לאט  מודיעין מתחילה ללבוש צורה של כרך כמו שכרך צריך  להיראות. לא עוד נסיעות ללוד, לרמלה, לירושלים ולשאר ערי האזור. מעכשיו, תושבי מודיעין מכבים רעות יוכלו ליהנות ממכון רישוי וטסטים כאן בעיר

 

במסגרת ביקורו של שחר מי און במרכזים העסקיים בעיר כמחזיק תיק העסקים במועצה, הוא שמח  לגלות כי בימים אלה הולכת ומסתיימת בנייתו של מכון רישוי לטסטים חדש במרכז ישפרו (מרכז עינב) בעיר. המכון אמור להיפתח בסוף מרץ .

לא עוד נסיעות ללוד, לרמלה, לירושלים ולשאר ערי האזור. מעכשיו, תושבי מודיעין מכבים רעות יוכלו ליהנות ממכון רישוי וטסטים כאן בעיר. ולא רק זאת, אין ספק שהמכון יהפוך להיות אבן שואבת לתושבים מכל האזור, שיגיעו לבחון את רכבם כאן, במודיעין מכבים רעות. 
"הקמת המכון במרכז ישפרו", אומר מחזיק תיק העסקים, "בוודאי תמנף גם את העסקים במרכז ואת המוסכים בפרט, אשר ירוויחו מתנועת אנשים ורכבים גדולה יותר, וחשיפה להרבה יותר קונים פוטנציאליים. אין ספק שגם בעלי המוסכים בעיר ירוויחו מהמהלך. בקיצור, זהו מהלך שעושה טוב לכולם".

שחר מי און: "קצת יותר סבלנות ונהיה במקום טוב יותר"

על פי הנתונים הסטטיסטיים, כ-50% מתושבי העיר הנם בעלי רישיון נהיגה (תחשבו כמה ילדים יש אז כן, זה נראה הגיוני), והמספר הזה הולך וגדל, היות ומידי שנה אלפי צעירי העיר עוברים בהצלחה מבחני נהיגה וזוכים לקבלת רישיון. במודיעין מכבים רעות רשומים כ-35,000-40,000 רכבים פרטיים (לא כולל יישובי חבל מודיעין). כך שללא ספק, מדובר בצורך אמיתי וחיוני לחלק משמעותי מהתושבים.

בשנת 2014 הכין שחר מי און הצעה לסדר בנושא, ואולם לבסוף ההצעה לא לאחר שנאמר לו  כי מכון כזה בדרך אלינו, ובסופו של דבר, כמו כל הרבה יוזמות, גם זו התממשה במהירות וביעילות.  הדבר היחיד שנותר עוד לקוות לו, הוא לשיפור תרבות הנהיגה בעיר, ובארץ כולה. "קצת יותר סבלנות, אדיבות ומתן זכות קדימה" מסכם מי און, " וכבר נהיה במקום טוב יותר מבחינת תאונות דרכים". 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות