חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

תחזית שבועית: 12 - 18 בפברואר 2016 / חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: 12 - 18 בפברואר 2016

 

                   תחזית שבועית:  12 - 18 בפברואר 2016

 טלה

מיקום כוכבים עוצמתי במזל גדי מצפה מכם להתעסק בצורה אינטנסיבית בענייני עבודה וקריירה. הגבולות הרגשיים והאינטימיים שלכם יתרחבו אם תשמרו על פתיחות. קיימת אפשרות פוטנציאלית לפגוש אדם קורן וכריזמטי, ייתכן שהדבר יקרה תוך כדי אינטראקציה מקצועית. חשוב להתחבר לרוח האינטרסים וההתפתחות העתידית שלכם ולהימנע מתחרות על רקע של אגו.

 

שור

אתם עסוקים ומפילים על עצמכם נטל רב מדי. קשה לכם לתפקד כשיש מתח באוויר, שכן עצביכם רופפים ואתם ממהרים לכעוס ולבקר. עם זאת, יש לכם ימים של הישגיות, במיוחד לאלה שיש להם כושר הבחנה ואינטואיציות חדות. למיקום נוס בגדי עשויות להיות השלכות מחמיאות מבחינתכם. ענייני רגשות משפיעים על חייכם, ייתכן תוך כדי נסיעות או מגעים עם חו"ל.

 

תאומים

מיקום כוכב מארס בעקרב עשוי להיות מלווה במצבי רוח. יש ביניכם כאלה שחשים מתח פנימי שמדרבן עימותים. ייתכן שברקע נמצאת אי-הסכמה בסיסי שנובע מתפיסות עולם שונות, שמצדיק אומנם תגובה חריפה, אך תזכו ליתרון אם תגיבו במתינות. המישור הרגשי מרמז על מגמה סוחפת של גירויים ברוכים. קשרים עשויים להיווצר דרך רשתות חברתיות ובמהלך נסיעות לחו"ל.

 

סרטן

שבת מומלץ בחום לבילוי משפחתי/חברתי. פעלו למען דיאלוג פורה עם בני/ות הזוג. האנרגיות שלכם עשויות להיות נמוכות, או להיות מלוות במצבי רוח בימי אמצע השבוע, אך אין כל מקום לדאגה. כוכבים עוצמתיים מול מזלכם עדיין משפיעים עליכם בעוצמה. דאגו להקיף את עצמכם באנרגיות חיוביות לקראת ימים רביעי-חמישי. ענייני רגשות עשויים להעיד על עוצמה סוחפת.

 

אריה

העבודה שאתם עושים עכשיו חשובה ויכולה לקדם ולפתוח ערוצי תקשורת עתידיים. למרות הביטחון בשיפוטכם המקצועי, היזהרו בדבריכם, וגם אם אתם נעלבים עדיף שלא תגיבו בחזרה. אתם רגישים יותר לכל הערה ונוטים לאבד את הסבלנות. לכן יש להקדיש רצינות, אחריות והשקעה רגשית בנושאים בוערים. וגם, צאו לבלות והפעילו את הקסמים שלכם כמו שרק אתם יודעים.

 

בתולה

בשבועות הקרובים תוכלו ליצור קשרים חדשים ומשמעותיים, ובכלל, תוקפו באנשים ותהיו פעילים ועסוקים. מארס בעקרב ישפיע לטובה לא רק על הרגשתכם הפיזית והנפשית, אלא גם על ההתרחשויות. השפעתו הטובה תורגש גם בחיי האהבה שלכם ותוכלו לקדם דברים לטובתכם. כדאי שתיענו להזמנות לאירועים, שבהם תוכלו להכיר אנשים שאולי יהיו משמעותיים לחייכם בעתיד.

מאזניים

אתם בתקופה הישגית ודינמית, מצב שעוזר לכם לנטרל ימים שבהם האנרגיות לא במיטבן. מומלץ להפעיל קשרים חברתיים, שכן ידידים ואנשים בעלי השפעה יכולים לייעץ ולקדם יעדים  ברוכים. זוהי תקופה משמעותית לאלה מכם שעוסקים ביצירה וכן במערכות יחסים לא שגרתיות. לכן מומלץ לצאת מהבית, לשנות את דפוסי ההתנהגות השגרתיים שלכם ולהיפתח להתנסויות חדשות. 

עקרב

מיקומם האינטנסיבי של כוכבים משמעותיים בגדי עשוי להעיד כי אתם מרבים בנסיעות או פעילים אינטנסיבית ברמה התקשורתית. על אף המתח אתם מצליחים לקדם את עצמכם בצורה מרשימה, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישית. מצד שני, שימו לב. השפעת הכוכבים הרגשית והיצירתית כאחת תהיה בולטת, רגישה ועזה, אך לעיתים מוגזמת וכפייתית. הפעילו שיקול דעת. 

קשת

ענייני כספים והשקעות עדיין מעסיקים אתכם, ולבני המזל שביניכם צפויים רווחים. הכוכבים מיטיבים עימכם בכל מה שקשור לענייני תקשורת, יצירה ונסיעות. כוכב ונוס ייכנס למזל דלי בתוך שבוע וישהה שם עד ה- 13 במרץ. זהו אלמנט מזלי מאין כמוהו, שכן תקופת קשת תמנף פעילות תקשורתית ייחודית ומאתגרת ובקידום האינטרסים שלכם. המישור הרגשי יצא נשכר מכך.

 

גדי

שבת וימי תחילת השבוע עשויים להדגיש ענייני רגשות ויצירה. ימי אמצע השבוע: אתם זקוקים לסביבה רגועה שתאפשר לכם להתרכז בעיסוקכם, אבל לעיתים תתקשו להשיגה. התרכזו בחיזוק הנפש ובשיפור מגמות הנובעות ממקום לא סטנדרטי. יש אפשרות "לזכות בלוטו" בתחום הרגשי. מיקום כוכבים משמעותיים במזלכם, ובמיוחד ונוס, עדיין מעידים על הכריזמה הרבה שיש לכם עכשיו.

 

דלי

מיקום כוכב התקשורת מרקורי במזלכם עשוי להדגיש ענייני תקשורת, עסקים וחברה. התנאים שנוצרים עכשיו יכולים למנף את עיסוקכם. חזון אף פעם לא חסר לכם, אבל עכשיו הוא בולט יותר בפעילותכם. רעיון מקורי עשוי לסייע לכם ואף לממש אפשרות הנושאת אופציות מבטיחות. בימי אמצע השבוע מומלץ בחום להשתמש בשוני, ביוזמה וביכולת לעשות שימוש מבריק ביוזמות מאתגרות.

 

דגים

ההפכפכות שלכם מגיעה לשיא במהלך התקופה, אבל אתם אף פעם לא תודו בזה. קשה לכם לשכוח ולסלוח או להחליק פינות. גם אם לפעמים טוב לשחרר כעסים כדאי להתאפק כדי לא להקצין מצב רגיש. לקראת ה-20 בחודש תעזוב השמש את המיקום שבו היא נמצאת כיום, והמעבר יביא עימו הקלה והרגשה פחות מכבידה לבני דגים. צפויים נסיעות לצורך קידום במישור הקשור למוניטין ולמעמד.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 - 03

כל הזכויות שמורות @

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות