חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הכי הרבה מתגייסים. הכי הרבה קרביים

 

89.5 אחוזים בוגרי י"ב במודיעין מתגייסים לצה"ל. 58.7 הולכים לקרבי. זו תמונת הגיוס לצה"ל של מודיעין-מכבים-רעות בשנת 2005 שממוקמת במקום השני הארצי. בין הערים, מודיעין מובילה כמעט ללא תחרות את ראשות הטבלה

 

אחוז המתגייסים לצה"ל במודיעין-מכבים-רעות, מקרב בני הנוער בשנת 2005, עומד על 89.5 אחוזים. מתוכם, 58.7 אחוזים התגייסו ליחידות קרביות. מספרים כמעט זהים לזה התפרסמו כבר בשבוע שעבר בעיתון "ידיעות אחרונות", ואוששו השבוע בבדיקה נוספת על ידינו בדוברות צה"ל.

הממוצע הארצי לגיוס לצה"ל נמוך הרבה יותר: 73.8 אחוזים. מתוכם, 41.8 אחוזים משרתים ביחידות קרביות.

מספרים אלה מעמידים את מודיעין-מכבים-רעות בשורה הראשונה של אחוזי המתגייסים לצה"ל. מי שנוטל את הבכורה באחוזון המתגייסים בארץ זהו הישוב הקהילתי עומר שליד באר שבע עם עם 92 אחוזי גיוס, מתוכם 75 אחוזים קרביים.

מודיעין-מכבים-רעות נוטלים את המקום השני הארצי אך בהשוואה לערי ישראל, נוטלת מודיעין את המקום הראשון כשאחריה רעננה וכרמיאל.

בעקבות הפרסום אמר ראש העיר משה ספקטור, כי המיקום הגבוה בו מדורגת העיר הן באחוזי הזכאות לבגרות והן באחוז המתגייסים, נובע מעבודה מאומצת של העירייה והגופים הלא פורמליים בתחום החינוך, ומהעובדה כי התושבים בעיר הם אנשים איכותיים שהחינוך נמצא בראש מעייניהם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות