חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הפגנת חרדים בצומת שילת

 

מאות חרדים הפגינו אתמול (ב’) נגד מצעד הגאווה וחסמו את צומת שילת וכביש 443. ההפגנה לא היתה אלימה. תגובת המשטרה היתה מהירה. המפגינים פונו מהצומת ומ-443. מחסומים שהוצבו ביציאה מקריית ספר מנעו את חזרתם לכביש 443

 

מהומות החרדים נגד מצעד הגאווה המתוכנן בירושלים התפשטו אתמול גם לאתרים מרכזיים במרכז הארץ. כך, בסביבות השעה 19.15 החלו כמאתיים מפגינים חרדים, רובם מקריית ספר, מישיבות מיר וויזניץ’, לחסום את כביש 443 ואת הצומת. המפגינים נשאו שלטים והתגודדו במרכז נתיב התנועה.

שוטרי משטרת מודיעין, יחד עם שתי ניידות של משטרת התנועה הארצית, החלו בנסיונות לפתוח את הכביש לתנועה ולדחוק את המפגינים לעבר כביש 446- צומת כפר רות. במקביל הוזעקו כוחות תגבור של מג"ב וכן כוחות מיס"מ מרכז. סדר גודל הכוחות שפעלו בשטח היה להערכת דוברת מחוז שפלה, כ-100 שוטרים.

בתוך זמן קצר התפנה הצומת מרוב המפגינים. במקביל לדחיקתם לעבר צומת כפר רות, הובאו למקום משאיות משטרתיות. המפגינים הועלו על המשאיות על הג’יפים של מג"ב ועל האוטובוסים עימם הגיעו, ונלקחו לקריית ספר. שם, הוקם מחסום משטרתי נוסף שמנע את היציאה מקריית ספר לכיון צומת שילת. בסביבות השעה 20.30, נותרו עשרות בודדות של מפגינים בסמוך לצומת. הם התגודדו ליד תחנת ההסעה ומאחורי גדרות המתכת שהציבה המשטרה לאורך הכביש.

על הכוחות המשטרתיים פיקד מפקד תחנת מודיעין רפ"ק מומי בוריה. לדבריו הנסיון הרב שנצבר בעבר, במהלך ההפגנות בצומת שילת, לקראת פינוי ישובי עזה, סייע רבות לטיפול היעיל, המהיר ובעיקר השקט יחסית, של המפגינים אתמול בערב.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות