חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

שידרוג חורפי בדואר רעות

 

פרשת העימות המתמשך בין חברת הדואר לבין סוכני הדואר העצמאיים, נכנסת לחדש התשיעי. בינתיים בסניף רעות, שודרגו התנאים לקהל הממתינים: לקראוון הדואר התווספה פרגולה מתקפלת, לרווחת הממתינים בגשם

 

סניף הדואר ברעות עבר שדרוג למצב חורף. בשבוע שעבר הותקנה בחזית החיצונית של קראוון הדואר שבמרכז המסחרי ברעות, פרגולה מתקפלת. הגגון המתקפל הותקן לאחר שבמספר מקרים בחודש החולף, נאלצו מקבלי השירות בסניף לעמוד מחוץ לקראוון הצפוף בתור ארוך, כשהם חשופים לגשם או לשמש יוקדת.

נזכיר כי מאז התפוצצה פרשת סוכני הדואר מול חברת דואר ישראל לפני כתשעה חדשים, נסגר הסניף שהיה ממוקם בתוך המרכז המסחרי שברעות ושנוהל על ידי זכיין-סוכן עצמאי. הסניף עדיין סגור, כאשר מפעילו, זכיין הדואר, ותושב רעות בני כהן, עדיין מוביל את ההתדיינות המשפטית מול חברת הדואר.

בבדיקה של תמונת המצב המשפטית, התברר כי לפני כשלושה חדשים הורה בית המשפט העליון להעביר את הבוררות בין סוכני הדואר המושבתים מאונס, לבין חברת הדואר להחלטת שר התקשורת, אריאל אטיאס (ש"ס). בתשובתו של השר לבית המשפט, חודש אחר כך, עולה כי הבהר לו בפרקליטות המדינה, שאין לו סמכות לכפות את דעתו על הצדדים. עם זאת ציין השר בתשובתו לעליון כי אילו היה הדבר בידו, היה משיב את המצב לקדמותו. בשל כך הוחזר התיק לפתחו של לבית המשפט העליון.

במקביל, הגישו סוכני הדואר תלונה נגד חברת הדואר על בזיון בית המשפט, לאחר שזה הורה לחברת הדואר להימנע מלפרסם מכרזים חדשים, אולם למרות זאת יצאו מכרזים חדשים.

טרם נקבע מועד לישיבתו הבאה של בית המשפט העליון בנושא זה. לדברי בני כהן, אם יפסוק בית המשפט עפ"י המלצת השר, "להחזיר את המצב לקדמותו", ניתן יהיה להשמיש את הסניף ברעות בתוך שעות ספורות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות