חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

’’האיחוד אינו עובדה מוגמרת’’

 

פעילי ההינתקות ממכבים-רעות במינשר לתושבי רעות ומכבים: "משרד הפנים ממליץ להפריד בין גני מודיעין לבין מודיעין עילית, לאחר שאוחדו בכפיה", זה רק מוכיח שהטענה שאין דרך חזרה, מופרכת מיסודה

 

במינשר אינטרנטי שהפיץ דני רוזנפלד ממכבים, בשם הוועד לעצמאות מכבים-רעות, לתושבים במכבים ורעות, טוענים פעילי ההינתקות שהמלחמה אינה אבודה, כפי שיש מי שרוצים לקבוע. ולראייה הם מביאים את מקרה מודיעין עילית- גני מודיעין:

"לאחר שמשרד הפנים בדק ותחקר את שארע במודיעין עילית כתוצאה מהאיחוד הכפוי עם גני מודיעין ובהמשך למאבק העיקש אותו מנהל ראש המועצה המקומית מודיעין עילית הרב יעקב גוטרמן לביטול האיחוד ממליצה וועדת משרד הפנים לאיחוד רשויות כי : ’יש להפריד בין גני מודיעין למועצה המקומית מודיעין עילית’."

במסמך שנשלח אומרים הפעילים:" אז שיפסיקו פרנסי העיר מודיעין לטעון כי איחוד מכבים-רעות עם מודיעין הינו עובדה מוגמרת... – גני מודיעין גמרה אחרת !

ושיפסיק שר הפנים לטעון כי איחוד רשויות הינו המזור העיקרי לתחלואי השלטון המקומי בישראל. אדרבא-האיחוד הוא בין הגורמים לתחלואי השלטון המקומי. הטענה ליתרון הגודל הופרכה. רק שלטון מקומי עצמאי ויעיל יביא להבראת השלטון המקומי בישראל".

שהרי מה שהוחלט לגבי שכנתנו מודיעין עילית יוחלט גם כאן – במכבים רעות" מסכמים פעילי ההינתקות באופטימיות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות