חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

שכונה חדשה במודיעין

 

בשכונת קייזר עוד לא השלימו את הפיתוח וכבר מתכננים שכונה חדשה במודיעין: קייזר-דרום. במתחם החדש ייבנו 1,000 דירות על שטח של 370 דונם. בתוכנית גם טיילת שתצפה אל פארק נחל ענבה

 

מתחם "קייזר-דרום" יוצא לדרך. השבוע הודיע משרד הפנים על הפקדת התכנית לבניית השכונה בוועדה המחוזית לתכנון ולבניה. על פי התכנון ייבנו בשכונה החדשה כ-1,000 דירות על שטח של 370 דונמים.

שכונת קייזר דרום ממוקמת מדרום לנחל ענבה ולשכונת קייזר (צפון) שבנייתה למעשה הושלמה, ומצפון לכביש 431 שהוא המשך שדרות יצחק רבין, מערבה.

בימים אלה הולכת ומסתיימת גם הקמתו של גשר המיועד לכביש רוחב פנימי מספר 3. הגשר יחבר בין שני חלקי קייזר, הצפוני המאוכלס והדרומי שבתכנון. כביש מספר 3 גם יתחום את גבולן המערבי של שכונות קייזר צפון ודרום.

על פי התכנון המוצע מלבד הכבישים, הבתים, שטחי הציבור וכו' שהם רכיב אינטגראלי בתכנית, נקבע הצורך לשמור את ראש הגבעה שנצפה מוואדי ענבה, כשטח ציבורי פתוח וכן נקבע כי בתיחום הצפוני של השכונה תהיה טיילת שתצפה אל ואדי ענבה.

עם סיום בנייתה של שכונת קייזר-דרום יישארו לסיום שלב א' של בנית העיר מודיעין עוד שלוש עתודות קרקע מתוכננות והן המתחמים N, L, P. מתחם L מתוכנן ממערב לשכונת בוכמן. מתחם N ממערב לשכונת קייזר-דרום. ומתחם P ממערב לקייזר-צפון.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות