חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

סניף אקים מודיעין יוצא במבצע התרמה

 

סניף אקים מודיעין יוצא במבצע התרמה נרחב במהלכו מוצעים מספר דרכי התרמה אשר אחד מהם הוא גם "תרומה שבצידה תמורה" - בו נמכרים מארזים מתוקים לחג החנוכה שהמחיר הינו 12 ש"ח למארז

 

סניף אקים מודיעין יוצא במבצע התרמה נרחב במהלכו מוצעים מספר דרכי התרמה אשר אחד מהם הוא גם "תרומה שבצידה תמורה" - בו נמכרים מארזים מתוקים לחג החנוכה שהמחיר הינו 12 ש"ח למארז.

דבר יו"ר אקים מודיעין מכבים רעות אלון טביב - מבצע ההתרמה הנוכחי הינו חשוב במעלה שכן אנו מגייסים כוח אדם נוסף של מתנדבים והסכמנו על היעדים החדשים שאנו רוצים לטובת עיבוי הפעילות הסניפית בבית אקים ומחוצה לו, אך לשם כך אנו זקוקים למימון לא קטן שהוא כאויר לנשימה עבורנו. נודה עד מאוד להתגייסות התושבים לטובת בעלי הצרכים המיוחדים.

2) פעילות היו"רים המתנדבים בעיר היא לא מעט מסביב לשעון - לפני מספר ימים יו"ר אקים בעיר אלון טביב נפגש עם יו"ר עמותת אקדם בעיר טלי סגל. השניים סקרו את הפעילויות והרעיונות המגוונים שכל אחד מוביל בסניפו והסכימו כי עוד המון דברים ניתן לעשות יחד בשת"פ. השיחה הייתה מפרה ברעיונות וטיפים והסתיימה לקראת 00:30 עת בית הקפה סגר את האורות ובכך רמז להם שיש להם בית לחזור אליו :)

3) ביום שלישי ראש העיר מודיעין ויו"ר הרשויות המקומיות מר חיים ביבס הזמין ללשכתו את יו"ר אקים מודיעין הצעיר אלון טביב. יחד השניים סקרו את הפעילות הענפה לבעלי צרכים מיוחדים מצד העירייה מבחינת הקיים והתשתיות הנבנות (דוגמת הבית ספר לבעלי צרכים מיוחדים שנבנה) והן הפעילויות הקיימות בסניף אקים בעיר תוך ציון השת"פ הקיים מול העירייה ועמותת סחלבים וכן אירגונים נוספים המטפלים גם הם בתחום. ראש העיר בירך את אלון בבירכת הצלחה בתפקידו כיו"ר אקים בעיר. דבר יו"ר אקים בעיר אלון טביב - שמחתי על הפגישה עם ראש העיר מר ביבס, נחשפתי על עשייה רבה, אני גאה לחיות בעיר אשר חרטה על דגלה כחלק מחזונה טיפול ודאגה כנה ואמיתית באנשים בעלי צרכים מיוחדים

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות