חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מסיבת החנוכה של ציימס במרכז השיקומי

 

ביום שישי שעבר התקיימה מסיבת חנוכה במרכז השיקומי "אור" של עמותת צ’יימס ברעות. במרכז כיתות של מעון יום, גנים ובית ספר, ומתחנכים בו כ- 60 פעוטות וילדים בגילאי שנה עד 12, בעלי צרכים מיוחדים ולקויות מורכבות.  

 

ביום שישי שעבר התקיימה מסיבת חנוכה במרכז השיקומי "אור" של עמותת צ’יימס ברעות. במרכז כיתות של מעון יום, גנים ובית ספר, ומתחנכים בו  כ- 60 פעוטות וילדים בגילאי שנה עד 12, בעלי צרכים מיוחדים ולקויות מורכבות.

המסיבה היתה בהשתתפות הורים ולרגל האירוע התגייסה להופיע בהתנדבות מול הילדים וההורים תזמורת תלמידי איציק בלס, על שם משה בראונר ז"ל. בתזמורת 6 נגנים, כולם בני נוער מהעיר, תלמידיו של איציק בלס, שניגנו במפוחיות, גיטרות ותוף קחון.

הנגנים ניגנו שירי חג ושירים נוספים, להנאתם הרבה של הילדים, ההורים וצוות הגן, שאף קמו ורקדו במהלך המופע.

מי שיזמה את החיבור המיוחד הזה בין הלהקה למרכז השיקומי היתה ענת קינצלינגר, מורה למוסיקה במרכז. ענת מספרת כיצד נולד החיבור: "ראיתי מודעה באחד העיתונים המקומיים ובה סופר כי איציק בלס ותזמורתו ניגנו בהתנדבות במועדון לגיל השלישי בעיר. הדבר ריגש אותי ופניתי ישירות לאיציק.סיפרתי לו מעט על הגן ועל מסיבת חנוכה המתוכננת ושאלתי האם יהיו מוכנים להגיע לנגן במסיבה.נעניתי מיד בחיוב. הלהקה התגייסה והכינה מספר שירים מתאימים לחג, מעבר לרפרטואר הרגיל שלה ואף ליוותה את הדלקת הנרות במסיבה היה מופע מקצועי, מקסים ומרגש".

הורי הילדים, הצוות ומנהלת המרכז השיקומי, רותי שמעוני, הודו לאיציק ולחברי התזמורת על ההתגייסות והנתינה ששמחה וריגשה את כולם. למוסיקה יש משמעות גדולה במיוחד עבור הילדים. זהו המכנה המשותף הרחב ביותר, מאחר ומדובר בילדים עם לקויות משמעותיות, אשר חלקם אינם יכולים ללכת, לדבר, ולעשות פעולות נוספות שילדים בני גילם עושים.

צוות המרכז פונה ומזמין אמנים, הרכבים מוסיקלים וכל מי שעוסק בתחום ומוכן להגיע להופיע בהתנדבות מול הילדים - לפנות למרכז וישמח מאוד לכל שיתוף פעולה שכזה.

ועוד בנושא התנדבות - ביום שלישי התקיים בגן גם אירוע במסגרת "בתים מאירים", בו הופיעה, אף היא בהתנדבות, הגברת ניצה דביר שהעלתה את מופע היחיד שלה "נשבעת לא לנסוע בטרמפים", המדבר על מסע של יציאה מחושך לאור. הקהל הרחב במודיעין הוזמן למרכז "אור צ’יימס" לצפות במופע ולהכיר מעט מקרוב את המרכז השיקומי.

המרכז זקוק למתנדבים לעשייה מגוונת, וכל פניה תיענה בשמחה ובהערכה.

ניתן ליצור קשר עם הנהלת המרכז, בטל’ -08-9751522, או במייל: modiin@chimesisrael.org.il

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות