חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

לקראת בי’’ס תורני מוכר במודיעין

 

קשת רחבה של אנשים בעל עניין בנושא פתיחה מסגרת תורנית בעיר הופיעו בפני הוועדה המיוחדת שתגיש המלצותיה בקרוב. הכיוון: ממלכתי תורני מוכר ורשמי 

 

הוועדה לבחינת הקמת מסגרת חינוך תורנית במודיעין מכבים רעות צפויה להגיש את המלצותיה בסוף החודש וכבר כעת מסתמן כי ההמלצה תהיה לפתיחת בית ספר תורני מוכר ורשמי על אזורי בעיר.

בחודש שעבר החלה בפעילותה הוועדה המיוחדת שהוקמה כדי לבחון את נושא הקמת בית ספר ממלכתי תורני ראשון בעיר בעקבות החלטת בית המשפט המחוזי בתל אביב. לאחר דיון בנושא הוחלט להקים ועדה בה יכהנו אנשי מקצוע בלבד.

בראש הוועדה עומד בנציון דל מנכ"ל משרד החינוך לשעבר ואיש בעל ניסיון רב בתחום החינוך בכלל ובתחום החינוך התורני בפרט. בנוסף חברות בוועדה חיה שיטאי ראש מינהל החינוך בעירייה ושרה מאיר מפקחת חינוך ממלכתי דתי במחוז ירושלים.

עם הקמתה פרסמה הוועדה קול קורא לתושבים ולכל מי שמעוניין להשמיע דעתו בפני החברים ולהשפיע על ההחלטה. כתוצאה מכך, נפגשו חברי הוועדה עם קשת רחבה של אנשים בעלי עניין בנושא וביניהם מנהלים, מורים, אנשי חינוך, הורים, נציגי זרמים שונים בחינוך הדתי, רבנים ואנשי ציבור.

מהעירייה נמסר כי הוועדה תגיש את המלצותיה בסוף החודש הקרוב. הכיוון המסתמן הוא, כי הוועדה תמליץ על הקמת בית ספר תורני מוכר ורשמי על אזורי בעיר ובימים אלה שוקדת הוועדה על גיבוש דרך הפעלת בית הספר וניהולו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות